Skyttetrafik..

Jag hade tänkt fara på öppna förskolan idag med Herman men det blev inte så för hade provtagning idag halv nio och när jag kom dit så fick jag höra att vi även skulle ta prover på koncentrationen på cellcepten (en av mina mediciner) visste att jag skulle ta den men visste inte när... det kändes ändå bra att jag fick göra bort den idag samtidigt som jag skulle ta mina vanliga prover. En sådan provtagning går då till på det sättet att jag tar först prover innan jag tagit mina mediciner sedan tar jag mina mediciner och en halvtimme senare ett nytt prov och sedan två timmar senare ett nytt prov så jag har fått åka fram och tillbaka mellan vårdcentralen och vårat hem idag tur att man har bil och tur att det är nära :)

Nu ska jag dit igen vid halv tolv för att ta sista provet sen är det klart och då ska jag hem och äta lunch och sedan ut i det fina vädret... känns trist att sitta inne nu när solen skiner... herman han sover i vagnen nu så gott så!!! Blev ingen promenad för mig imorse eftersom jag sprungit på vårdcentralen hela dagen ha ha ha... och blev inte öppna förskolan för oss hade ju aldrig hunnit med det... känns lite trist men vi får gå nästa vecka istället.

Igår var jag och herman och cilla ute på en morgonpromenad det var sååå härligt solen sken som bara den.... sen var vi och handlade lite mat och efter lunch var jag iväg och tränade på sjukan... det gick jätte bra, har köpt ett gym kort nu eftersom mitt rehabkort gått ut nu får jag träna för min egen skull eller det har jag väl alltid gjort men nu är det upp till mig att fortsätta om jag vill finns inga måsten och då valde jag att fortsätta, så mitt första gymkort har jag köpt, tänk jag har aldrig tidigare ägt ett sådant :) Nog för att jag tränat och så men jag har aldrig köpt ett kort... för har inte tränat så mycket så jag tyckt att det lönat sig, har istället promenerat i massor men det är bra med gymkort för tänk när det regnar eller är jätte dåligt väder då kan man gå dit istället för att promenera i regn och rusk... men just nu är vädret topp och då är promenader härligare :)

Vi blev bjudna på middag igår av Hermans farmor, jag och Cilla promenerade hem därifrån igår så igår var en bra dag med motion idag blir det inte lika mycket men jag får inte riktigt tiden att räcka till, men ska och gå efter vi ätit lunch iaf. Men imorgon lär det bli många promenader med Cilla och Herman så fort Herman ska sova ska vi bege oss ut i det härliga vädret hoppas bara det är härligt väder imorgon då :)

Peter ska och jobba idag, han börjar klockan 15 och slutar först imorgon klockan 15.... jag ska sova själv här hemma med Herman och Cilla första gången sedan operationen... men det ska nog gå bra. Jag är ju lite mörkrädd men jag har ju min vakthund hon får ligga vid mina fötter och vakta oss ;)
Nåja nu ska jag gå och göra någon nytta här, ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0