Sänkning av mediciner...

Igår ringde dom från sahlgrenska, dom tyckte jag skulle sänka lite av mina mediciner, sandimunet sänktes samt prednisolonet (kortison) ja äntligen sänktes kortisonet... jag har längtat, så nu halverades kuren och om allt fortfarande är bra i maj så tar dom bort det helt... jaaa jag längtar och hoppas... så fort dom tagit bort kortisonet kan dom förmodligen ta bort nexium oxå som är mot magkatarr för kortisonet gör så jag får magkatarr och mest troligt går det bort när kortisonet är borta så då får jag två tabletter mindre... så småningom tar dom nog oxå bort min pulssänkade medicin som förebygger att jag inte ska få pulsrusningar men eftersom jag inte haft det på länge nu så kanske dom chansar med att ta bort den men det får vi se när det blir.

Ja jag blev iaf glad av att kortisonet sänktes... skööönt, nu bara hoppas att kroppen går med på det och att det inte blir en avstötning... det får vi hoppas på!!!

Det var trevligt igår på syjuntan, kul att träffa lite folk... händer inte allt för ofta, idag går jag och herman mest troligt till öppna förskolan ja om det blir varmare för nu är det 18 minus ute och jag har tänkt promenera dit så herman får sova ett tag. Vi har ingen bil idag heller för klockan nio ska den till verkstaden för att ta bort airbagen där fram så vi kan flytta barnstolen dit fram... det ska bli skönt, speciellt när man kör själv med honom.

Nåja nu ska jag gå och busa med min lille kille... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt han är! Ser att han också gillar bokhyllor...

2009-03-26 @ 12:50:49
URL: http://frokenprickig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0