Herman kryper!!!

Just det Herman kryper för fullt nu med båda knäna inget släpandes med benen eller rumpan längre och fort går det, de säger bara vips så är han inne i ett annat rum... :)

oxå vill han förstås alltid på dom ställena han inte får vara och ta i dom grejerna som han inte får ta i :)

Men det är ju så det är med barn men härliga är dom iaf :)

Nu busar han med cd skivorna jag ska gå och rädda dom :) Men ville bara skryta lite om våran guldklimp :) Har nyss duschat med Herman... nu ska jag ge han välling sedan blir det sängen för han... ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Katta

Å vad roligt att Herman kryper, kom förbi någon dag och lek lite med oss :)

2009-03-02 @ 19:59:28
Postat av: Angie

Ja visst är det härligt när dom lär sig att ta sig framåt bättre. Men det har ju sina nackdelar också ;-) Dom är snabba och ska verkligen överallt där dom INTE får ;P

2009-03-03 @ 10:41:19
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Angie

Nä guu nej, och tyr är väl det. Är nästan roligare nu när det är full rulle än när har var mini bebis och bara sov =P



Jag drack också en massa kolsyrat vatten när jag gravid, det också pga halsbrännan :-) Synd att man inte kom på att köpa sig en sodastream då =P fast då hade vi ju iofs inte fått en nu.. hehe..

Kraam!

2009-03-03 @ 20:46:01
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0