Ensammen igen...

Peter jobbar igen, han började 15 idag och slutar först imorgon kl 15 men men vi klarar oss bra jag och mina bebisar ;) Alltså jag och herman och våran vovve Cilla :) Herman sover nu i vagnen tror jag ska väcka honom på ett tag för han har inte ens ätit middag än och jag som kokat potatis och stekt fisk nåja får värma i mikron till han när han vaknat men snart tycker jag han sovit nog för jag vill ju att han ska somna nån gång ikväll iaf... men det gör han för jag brukar se till så att han inte sover länre än till halv sex på eftermiddagen för då somnar han kring åtta-nio.

Idag har jag och herman varit ute på en morgonpromenad tillsammans med våra grannar Camilla och elin, elin och herman sov i deras vagnar och vi fick oss motion det var härligt!! Kul med sällskap!!! Sen har vi tvättat här hemma, busat och lekt med herman sen gick vi till affären när Peter gick till jobbet och nu har jag nyss ätit och ska gå ut en sväng med Cilla och sedan väcka herman :)

Ja så vi har haft att göra idag med... imorgon blir det detsamma promenader och sådant, ja just det jag har till och med motionscyklat idag innan Peter gick till jobbet och så passade jag på att duscha så jag inte behöver göra det ikväll... Ikväll blir det att kolla desperate housewifes.... jag längtar... nåja ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Katta

Kom förbi om ni har långsamt. Jag har jobbat idag, men nu är jag ledig resten av veckan.

2009-03-24 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0