Bloggpaus...

Trodde ni att jag tagit bloggpaus?? Nä då det gör jag inte kan jag garantera jag älskar att skriva men ibland finner jag inte tid för det och ibland måste man ägna sig åt annat än datorn ha ha ha men inte sitter jag så mycket vid datorn men ni förstår säkert hur jag menar.

I söndags åkte vi hem till Pajala vi hade hela bilen full i grejjer från ikea så jag och Herman rymdes inte i bilen plus vagnen så vi fick åka buss. Men det gick jätte bra Herman satt i min famn hela tiden och somnade ett tag och var så snäll som alltid. Men mot slutet blev han lite less och det blev jag med tur att man har bil annars skulle man inte stå ut.

När vi kom lagade Peter mat åt oss och vi började packa upp alla grejjer och fixa till i hermans rum det blev jätte fint ska ta kort och lägga in här någon dag när jag får tid över :) Vi hade ju även köpt en fåtölj och en fotpall till vardagsrummet och det blev jätte snyggt så ska lägga in bilder på det oxå någon dag. Kommer snart lägga in endel bilder så håll ut :) För Herman han har vuxit en hel del nu :)Sen kollade vi beck på kvällen som vanligt, alltid lika bra :)

Igår kom min kompis Jennie hit och hennes dotter Alicia, vi gick då till byn och handlade och hyrde en film sedan gick vi hem och åt tacos det var supergott... barnen lekte och busade och vi hade jätte kul :) Idag har vi varit ute i det fina vädret sen har vi ätit pizza det var jätte gott :) Så vi har haft fullt upp men det är skoj, nu har Jennie och Alicia åkt hem och Herman leker med sin pappa, snart ska jag bada Herman och Peter ska iväg och träna och ikväll blir det desperate housewifes och till dess ska Herman sova ;) men det brukar han göra.
 
Ja just jag och herman var även på föräldragruppträff hos barnmorskan igår på förmiddagen innan våra gäster anlände det var jätte kul att få träffa alla som man träffat under graviditeten och få se deras små barn :) Herman är en riktig vilding när han träffar andra barn han ska dit och krypa upp på dom och slita och dra i öronen hela tiden... ja det är precis som att han vill äta upp dom och när jag tar bort honom blir han arg.... ha ha ha nåja han lär väl sig så småningom.

Nåja nu ska jag gå och busa med mina buspojkar, ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0