Ännu en utmaning...

Snodde även denna av angelika: http://angelpuss.webblogg.se/ så prövar mig på den oxå fördriver tiden lite när min lille gubbe sover :)

Vad heter ni? Hanna och Peter
Hur träffades ni? På en fest på römppä 2005 genom min vän Lisa!
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 och ett halvt år! 
Är ni förlovade? 
ja sen två och ett halvt år sen...
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja våran älskade herman född 9 juli 08.
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Peter kör mer än mig så jag säger honom :)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag...
Vem sa "Jag älskar dig" först? det var nog vi båda...
Vem är äldst? Peter 2 år äldre än mig...
Vilka stjärntecken är ni? Vattumannen och vågen.
Vem fyller först på året? Peter fyller i januari och jag i oktober så peter såklart...
Håller ni i handen på stan? Nja händer väl inte så ofta :)
Vem är längst?  Peter...
Vem sjunger bäst? Båda sjunger lika dåligt ha ha ha...
Var nån av er oskuld när ni träffades? nej...
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte kände men vi hade träffats någon gång innan och hade pratat på lunar och msn :)
Vad har ni gemensamt? Våran vovve, våran herman, ja allt som hänt under dessa år som vi varit ihop... ja det mesta!!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej men det växte fram för varje dag som gick...
Har ni någon speciell låt? vi har en låt som vi lyssnade på jätte mycket när vi blev ihop men kommer inte ihåg vad den hette ha ha ha :)
Har ni några "fri kort"? Nä!!!
Har ni stora framtidsplaner? Peter får ett bättre jobb med bättre lön samma för mig, ett hus, kanske en till hund, fler barn vet ej i sådana fall genom adoption.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi...
Har ni varit utomlands tillammans? Ja till finland och till cypern :)
Vilket är ert bästa minne? Då vi fick komma hem för första gången med våran älskade son herman!!!
Vem lagar bäst mat? vi lagar båda mat men jag lagar bäst fest mat och peter lagar bäst vardaglig mat :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar film och myser i soffan...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja...fast kanske inte alltid :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja det var 25 mil mellan oss :(
Blir du lätt svartsjuk? Nej faktiskt inte... jag litar på peter...
Brukar ni bråka? ja lite små bråk det har väl alla par....
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och när vi inte är nära varandra...
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? hela han....
Brukar nån av er prata i sömnen? jag :)

Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0