Annorlunda utmaning!!!

Snodde denna av angelika: http://angelpuss.webblogg.se/  för den verkade skoj, så ska pröva mig på den :)

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Stockholm - Luleå 27 apr 09 17:45

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Luleå - Stockholm 29 apr 09 10:25

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Oj då, jag har haft klockan på halv 7, så jag vaknade nyss!

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Lilla gumman tänk vad du har varit med om!

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Japp jag anmäler er.

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Ska ni med till leos lekland med kyrkans barntimme den 2 april?

7 Vad vill du höra mest av allt?
Nu är jag hemma!

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Bengt tyckte den var bäst!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Vad tycks om låten?

ha ha ha vilka svar det blev men skoj var det, testa själva :)
kram kram.

Kommentarer
Postat av: Ida Pella

Haha fråga nr:6 blev ju riktigt skoj ;) Kul!

2009-03-25 @ 13:28:52
URL: http://idafryser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0