Vänner och tacos...

Nu sitter jag och väntar på att en kompis till mig ska komma och hämta upp mig här från mamma och pappa, vi ska och äta tacos mums sååå gott. Herman han har redan somnat, han somnar tidigt om kvällarna nu för tiden oxå sover han ändå till 8 på morgonen men tror det beror på att han sover så lite om dagarna och han blir nog även trött av pencillinet.Han hostar ännu, stackaren hoppas det ger med sig snart men har det inte gått över tills hans pencillinkur är slut då går vi till läkaren igen och kollar om vi kan få något annat som hjälper mot hostan, han har ju iaf ingen feber tur det.

Idag har vi varit till Jennie, Emmi och Alicia och Pär förstås men han var på jobbet. Så inte konstigt att Herman var trött ikväll när han har fått busa med Alicia. Var jätte skoj att få träffa dom, lär ju träffa mer av Jennie eftersom det hon jag ska träffa ikväll med. Men då utan barnen :) Herman är ju här hos mormor och morfar men han lär nog mest troligt sova hela tiden när jag är borta, jag kommer ju hem ikväll förstås :)

Peter har farit till Luleå på 40- års fest, så han lär ha fullt upp under denna kväll. Jag och Herman tyckte det var lugnare att stanna här hemma, fest är nämligen inte så lockande just nu när vi båda är förkylda. Min förkylning har inte gått över men jag har ingen feber... hoppas den snart ger med sig för sååå jobbigt när man måste snyta sig hela tiden.

Nåja idag var vi med i nsd, fyra generationer.... så det var skoj, den bilden ska vi spara :) Ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0