Storstädning!!!

Idag har vi haft storstädning här hemma eller vi har det fortfarande har inte dammsugit än och får vänta med det tills Herman vaknat, han sover nu inomhus idag för inatt hade han 38.9 graders feber men våran lille kille var lika glad för det nu under dagen har tempen legat på 38.0... jag började misstänka att han kanske håller på att få en tand eftersom jag hört att dom kan få feber då men jag försöker känna i munnen hela tiden och titta så gott det går men ser inget som skulle tyda på en tand. Nåja det kanske bara är någon infektion men är så konstigt för nu är han ju inte alls förkyld, han förkylning hade ju gått över så får han feber.. skumt men han verkar må bra iaf, han är lika glad som vanligt ;)

Imorgon ska vi ju till läkaren på 6 månaders kontroll, så ringde bm idag och sa att Herman hade feber men hon tyckte vi kunde komma iaf för då kan ju läkaren passa på att kolla öronen oxå så det inte är någon infektion där när han varit förkyld osv. Så imorgon får vi ju svar på det!!

Jag har till och med rengjort Hermans leksaker idag för det behövdes, ni som känner min son vet att han har en tendens till att kräkas väldigt mycket och sedan han började äta pure från 6 mån så luktar det inte gott. Så hade han ju kräkits på hans leksaker så dom luktade inte gott så dom behövde rengöras :) Jag rengjorde hans matstol i köket och tvättade sitsen, ja den där stolen hålls inte ren länge men den är fin när man just rengjort den :)

Ja så vi har fullt upp här hemma idag, imorgon måste vi ta tag i all tvätt vi har sparat, vi har sparat den eftersom vi vet att vi ändå skulle bli tvugna att tvätta denna veckan eftersom vi åker på lördag först till sangis och sedan på söndagen till göteborg. Då blir vi i gbg tills på tisdag om allt är som det ska vara men det hoppas vi på. Sen åker vi till sangis och blir där tills på söndag eftersom Peter ska på 40 års kalas i Luleå den helgen. Jag känner mig inte riktigt redo att sova hemma själv med Herman när Peter är så långt ifrån en så vill hellre vara hos mamma och pappa då.  Inte för att jag tror att jag inte klarar av Herman det gör jag med säkerhet men det är mest det där att jag är ännu lite orolig att något ska hända mig, tänk skulle jag få en pulsrusning som jag haft två gånger tidigare vad skulle jag då göra. Nä det är säkrast att vara hos mamma och pappa då får man ju sällskap oxå. Men ju mer tiden går och jag inga rusningar får så blir jag mer och mer säkrare på att inget kommer hända men än är det ju faktiskt bara 5 mån sen jag blev opererad är ju inte konstigt om man är lite osäker ibland.

Nåja nu ska jag gå och kolla om min lille kille tänker vakna idag... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0