Peter 28 år!!

Grattis älskling på din dag, ännu ett år äldre!!! Kommer ihåg Peters första födelsedag sen när vi hade blivit ett par då fyllde han 25 år!! Tänk vad tiden går fort och vad mycket som hänt sen dess. Nu har till och med jag fyllt 25 och vi har världens gulligaste son tillsammans. Ja det kan ju inte bli bättre :)


Så idag har jag börjat dagen med att baka annanaspaj det är supergott!!! Ska bjuda på det idag istället för tårta eftersom vi båda två är väldigt less på tårta har blivit lite mycket av sådant på sista tiden. Vi har fullt upp idag det kommer endel vänner och släkt hit. Ska bli skoj!!!


Igår var en dag som alla andra med promenader och motionscyklande. Busande med Herman och mys framför tvn. Vi var även och bastade för första gången med Herman och det var väl inte så jätte kul tyckte han. Han blev lite rädd över att vara på ett helt nytt ställe så han vägrade att sitta i badbaljan han skulle bara vara i famnen men då var han iaf nöjd och glad och efter att vi hade badat klart så satt han så nöjd med sin badrock och lekte med sina leksaker så jag tror han tyckte det var lite skönt iaf.

Jag drack alkoholfritt rött vin igår det var faktiskt godare än vanligt vin det smakade mer som saft så väldigt lätt drucket, jag drack det för jag gillar vin och ville testa hur det smakade oxå åt jag ost och kex och då är det perfekt med vin. Men visst är alkohol vin mer smak i men nog funkar det bra med alkoholfritt iaf för min del.

Nåja nu ska jag ta och cykla lite sen blir det att ta det lugnt, Herman ska sova i vagnen nån timme får vi väl hoppas på. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0