Minus tjugofem!!

Hoja idag är det kallt riktigt kallt, hela tjugofem minus!!! Brrr... jag var nyss ute på en promenad med Cilla men jag kan säga att vi gick inte långt denna gång för både jag och hon verkade tycka det var kallt. Nå jag har ju faktiskt varit och tränat idag på sjukan och ska dit imorgon igen vid kvart i tio för då ska jag även träffa sjukgymnasten.

Det går bra med mitt tänka på vad jag äter, jag har helt slutat med fika och sånt nu eller iaf på veckodagarna kanske kan ta en bulla när det är lördag men jag har bestämt mig för att helt sluta äta godis. På lördagar ska jag bara festa till med popcorn eller grönsaker och dipp. Men inge godis!!!För det finns två orsaker ena är då vikten och den andra är då att för mycket socker är inte bra för min kropp eftersom jag äter cortison!!!

Jag äter gröt till frukost och sallad till lunch samt enligt tallriksmodellen till middag och det funkar fint... försöker hålla mig borta från bröd om jag äter nå bröd så blir det knäckebröd!!! Det går jätte bra!!!

Nåja idag har vi även varit och handlat lite, jag har köpt ett fotoalbum så nu ska jag börja sätta in bilder i album från när Herman föddes och från sjukhustiden samt massa annat :) Vi har ju redan fyllt ett album där finns det bilder ända från 2006 tror jag eller 2007 nåt sånt!!! Men iaf det är kul med bilder :)

Herman har varit feberfri idag (ta i trä), den har legat på 37.5 hela dagen och det brukar han ha i temp som vanligt, så vi hoppas att han blivit kvitt sin förkylning nu. Jag misstänker att det var nån förkylning för ingen tand har dykt upp, men den kommer när den vill komma för det lär den ju göra :)

Nåja nu ska jag gå och mysa med min lille kille :)
Ha det bäst, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att Herman börjar bli frisk.

Ni har en så himla söt guldklimp. Hoppas jag får se honom LIVE i februari :)



Kram

2009-01-14 @ 21:30:11
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Emilia

Vad duktig du är hanna me maten o de. Borde också börja, man känenr sig så mycket piggare när man äter ordentligt och regelbundet. ha de bra.. kram

2009-01-15 @ 20:42:53
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas allt é bra mé er, synd att vi ej kunde ses här tidigare. Vill ju träffa dig! miss ya friend Sköt om dig! Kramar! P.S Hoppas du mår bättre nu?

2009-01-16 @ 07:29:12
Postat av: Kitti

Hej gumman! Hoppas allt é bra mé er, synd att vi ej kunde ses här tidigare. Vill ju träffa dig! miss ya friend Sköt om dig! Kramar! P.S Hoppas du mår bättre nu?

2009-01-16 @ 07:29:42
URL: http://mkitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0