Idag...

Vilken slö dag vi har idag, men det kan man behöva ibland oxå. Det är ju tjugo minus ute så inte har man stor lust till att bege sig ut. Men jag ska nog trotsa kylan och gå en liten promenad med Cilla senare idag... får se om jag ids men jag borde :) Nåja har slutat med godis och allt onyttigt nu, äter gröt till frukost och sallad till lunch så hoppas att tappa några kilon men jag har ju på mig till sommaren så nog ska jag väl hinna med det ;)

Fast jag slutar inte med lördagsgodis det bara måste man ha eller hur :) Annars har man ju ingenting att se fram emot eller jo det har jag ju, jag ser fram emot alla dagar med Herman för resten av vårat liv tillsammans. Jag ser fram emot vårat framtida bröllop och en massa andra festligheter och Hermans ett årskalas, tänk det är snart bara ett halvår tills han fyller år, för den 9 januari blir han 6 månader, stora killen :)

Hermans förkylning är nästan helt borta nu, han rosslar lite och tänk vi slapp febern... (ta i trä) hoppas vi slipper den resten av denna vinter... Men lite feber klarar man ju av, man har ju varit med om värre saker :) Jag är ännu snorig men har oxå sluppit febern och känner ingenting i halsen något mer... skööönt!!!

Ska ringa och boka tid för provtagning idag... så det blir väl att gå och ta prover nån dag i veckan då. Annars har vi väl inga planer, vi måste börja fixa med inbjudningskorten så vi måste köpa papper och patroner till skrivaren. Ja just det plocka bort julpyntet och sedan städa det behövs då :)

Igår var vi och åt en god middag hos Hermans farmor och farfar, sen har vi mest varit hemma och tagit det lugnt haft lite besök av Hermans farmor och farfar och faster och kusin. Idag ska vi kolla grammisgalan och Herman borde bada, Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefint reportage i tidningen!

2009-01-09 @ 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0