Gamla tider!!!

Ibland tänker man bara tillbaka på gamla tider man önskar för en liten sekund att man kunde vara tillbaka där just vid det tillfället men inte önskar jag att jag inte hade haft Herman aldrig för hela mitt liv är så glad över att ha honom men ibland bara önskar man att man kunde göra sådant man gjorde innan. Nu syftar jag på fester, visst jag kan gå på fest iaf när han blir större osv men jag kommer inte kunna dricka alkohol som jag gjort förrut visst det är inte någon stor förlust man kan ha lika kul utan men ibland får man väl bara sakna vissa saker här i livet :) För en liten sekund iaf tänker på sommaren 2007, det var en toppen sommar... vi hade så roligt då.

Syster var till och med ut då under denna sommaren och vi hade super skoj och kolla in vad brun och smal jag var det där är mitt mål till sommaren :) Fast blir nog inte så där brun för får inte sola lika mycket som förrut pga medicinerna.


Jag och mina gummor, Jennie och syster yster på inflyttningfest hos Jennie och Pär Lördagen den 17 juli 2007 det är sist jag har varit ute på hotellet i kalix så ska bli skoj att gå dit till sommaren för till sommaren ska jag dit och då ska jag shaka loss med syster yster och Jennie som förr i tiden för jag är inte som Magnus Uggla, jag dansar faktiskt nykter ;)
Vi hade super skoj denna sommaren och Peter var alltid med och roligt hade vi!!! Nä nu ska jag sluta tänka på det förflutna men det känns bra att man har något att tänka tillbaka på ibland för sådant är skoj tänk om man inte hade något att tänka tillbaka på då vore det tråkigt.

Nu har jag ju min älskade Herman och jag är såååå glad över det vad skulle man göra utan honom inte klara sig, han har ju räddat livet på mig min älskade lille vän. Nu ska jag gå och städa färdigt, ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Minna

oj oj syster. vi ska ha roligt många gånger till!!! :) kram

2009-01-29 @ 21:29:54
URL: http://wvildmamman.wordpress.com
Postat av: Minna

oj oj syster. vi ska ha roligt många gånger till!!! :) kram

2009-01-29 @ 21:30:15
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0