Full fart!!!

Nu är vi hemma i Pajala igen, vi kom hit igårkväll då packade vi upp allt och skruvade ihop motionscykeln sen tog vi det lugnt resten av kvällen. Men idag har både jag och Peter cyklat på den fina cykeln det funkar jätte bra och speciellt när man får kolla sex and the city samtidigt :)

Jag har även varit på en promenad med Cilla idag och vi gick en bra bit imorgon blir det samma tur fast då ska jag även till sjukgymnasten. Vi har oxå haft besök idag av peters mamma och katta och lilly. Nu har Herman just somnat han var helt slut :) efter dagens bravader.

Peter är och tränar och jag ska ta och bänka mig framför tvn och kolla bröllopet från bonde söker fru. Kanske man får lite tips från det till vårat bröllop ha ha ha nåja det har vi ändå inte råd med ;)

Annars så funkar allt fint, Herman verkar bli bättre och bättre ännu lite snorig men han hostar mycket mindre. Jag är fortfarande snorig men känner mig piggare. Men snorig är ju ingen fara det får man ta.

Nåja nu ska jag gå och vila jag känner att jag behöver det, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej :) Allt väl? Och förkylnigen börjar släppa läste jag :) Bra att det är på väg mot rätt håll iaf. Vad är det för vagn ni köpt? :)

2009-01-26 @ 21:33:13
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Kitti

Helou! Mår bra o så? =) Kramar!!

2009-01-27 @ 07:29:11
URL: http://mkitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0