Ett nytt bättre år!!

2009 kommer bli ett toppen år, det säger vi iaf :) Det kommer bli så bra nu känns det som. Snart kanske jag till och med blir mammaledig så Peter får börja jobba, jag brukar skoja med han och säga att han ändå inte behövs hemma för när han är hemma om dagarna är det ändå inte som att han är det ha ha ha eftersom det är jag som tar hand om Herman för det mesta. Men det är ju mest för att jag vill ha det så!! Men iaf så ska det bli skönt när han får börja jobba igen och jag får bli mammaledig på riktigt ;)

Hermans förkylning verkar bättre idag, men han hostar ännu men han har då ingen feber så det är ju bra iaf. Jag har oxå blivit lite bättre är fortfarande snorig men har inte lika ont i halsen något mer. Har heller inte haft nå feber (ta i trä) så hoppas det ger med sig snart så man slipper denna förkylning oxå. Tycker så synd om lilla gubben när han måste hosta så, men men han verkar lika glad för det :)

Nyårsafton igår var toppen, god mat och i gott sällskap. Faktiskt var jag vaken vid tolvslaget men gud sååå trött jag var då. Jag och William låg och halvsov på varsin soffa från tio ungefär till klockan blev tolv. Då masade vi oss ut för att titta på dom fina fyrverkerierna och sedan blev det sängen för mig på en gång. Upp inatt klockan fyra för att mata Herman och sedan sov vi till nio så jag är trött idag är inte van vid att vara uppe så länge fast jag ändå inte gjorde så mycket från kl tio till tolv på kvällen så var jag ändå trött bara av att inte ha sovit djupt den tiden som jag brukar. Nåja det är bara nyår en gång om året. Ikväll ska jag lägga mig klockan nio nästan iaf ;)

Idag har det varit en seg dag, har inte varit ute något med Herman eftersom han fortfarande är förkyld men jag, Peter och Cilla tog en promenad så var Herman hemma med mormor och morfar. Var iaf skönt med frisk luft.
Imorgon ska vi till en kompis i Kalix och hälsa på, ska bli skoj för har inte varit till deras nya hus än, dom flyttade dit i somras men jag har ju som sagt inte hunnit dit än har ju varit fullt upp :) Men nu ska vi passa på, planera lite bröllop oxå mitt och Peters framtida bröllop.

På Lördag ska vi på dop igen, söta Alicia ska döpas. Ska bli skoj, får se om Herman klarar av att vara tyst så man kan höra vad prästen säger :) Men det ska nog gå bra. Nåja nu ska jag lägga in lite bilder på pixbox blir inte från nyår det ids jag inte göra nu det blir senare... nu är det en massa annat. Ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0