Den vanliga Hanna!!!

Tack mina vänner för en helt super rolig kväll igår det måste vi göra om igen om inte annat så på Kalixdagen ;) Nåja hade en jätte rolig kväll igår, god mat och i gott sällskap. Jag kom hem sent i säng eller sent för mig vid tolv typ men har fått sova till nio imorse för min älskade Herman var sååå trött... Men vid nio väckte han mamma sin med sitt underbara jollrande då kan man inte annat än att le åt honom han är sååå go min lille kille :)

Igår fick jag för en gångs skull känna mig som gamla vanliga Hanna, den Hanna är väldigt social av sig och gillar att umgås med både nya och gamla vänner och älskar att gå ut och träffa folk. Men efter min operation och efter att Herman kom till världen så har inte den Hanna varit framme på ett tag. Nä hon gick och gömde sig ett tag för det kändes bäst så. Men visst har jag ju träffat vänner men jag har inte velat vara på offentliga platser så mycket. Men det är ju förståeligt det har ju även berott på min infektionsrisk... men än är man ju inte fri sin infektionsrisk men det kommer man ju aldrig bli eftersom jag alltid kommer äta dessa tabletter som sätter ned immunförsvaret men det får man ta, man kan ju bara tänka på att tvätta händerna ofta och inte fara och hälsa på någon som är sjuk osv. Annars så måste man ju få leva så normalt som möjligt!!!

Herman sitter och leker nu, han var hemma med mormor och morfar igår, han hade vaknat en gång och ätit under tiden jag var borta. Men sedan sov han ända till tre på natten och då tog jag honom i min säng och då somnade han på en gång. Han var nog glad att jag var hemma igen :) Hans hosta verkar lite bättre, han har iaf inte hostat så han spytt under hela gårdagen hoppas det håller i sig...Tycker så synd om honom när han får hosta så där. Men hoppas det ger med sig snart.

Nåja nu ska jag gå och byta blöja på en viss kille, han luktar inte gott. Ha det fint, kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0