Besök!!

Idag har vi haft fullspäckat schema igen, Elin min gamla barndomskompis har varit hit idag. Det var så trevligt att träffa henne igen vi har ju inte träffats efter min operation och även efter Hermans födelse :) Så det var jätte skoj, självklart tyckte hon som alla andra att Herman var en riktig goding. Det var så skoj att få prata en massa gamla minen och berätta om sina nya erfarenheter och även få höra om Elins nya och gamla erfarenheter :)

Sen har vi varit hos min farmor och farfar och fikat. Även fått med oss hem en massa fika.... så hur ska det då gå för vårat nya liv?? Nåja vi får bjuda på det till andra om inte så kan vi bjuda på det imorgon när vi får hemligt besök... berättar imorgon om vad det blir för besök eller vad vi haft för besök, ska iaf säga att vi måste vara i pajala till kl 13 för då har vi bokat tid med det hemliga besöket ;)

Min kompis Jennie har även varit hit idag och hälsat på så Emmi fick leka med Vilma innan dom skulle åka. Var skoj att träffa dom oxå men jennie vet jag ju att jag snart kan träffa igen. Japp nu har syster och barnen åkt, jag har verkligen äkta syskonkärlek nu.... känner ni inte igen er med att man bråkar med sina syskon när man lever så tätt inpå dom under en lite längre tid men sedan när man åker ifrån dom så saknar man dom på en gång. Ja så känner jag nu, jag saknar min älskade syster så mycket, det gjorde jag så fort hon gick ut genom dörren då ångrade jag allt tjafs och groll vi haft under den tid hon varit här. Inte för att vi bråkat så mycket men ni vet syskonkärlek det vore väl konsigt annars om man inte hade det till sin älskade syster yster. Lite tjafs dör man ju inte av det är nog ganska nyttigt :) Vi blir ju iaf vänner efteråt.

Nu vet man inte när man träffar dom nästa gång, men jag och peter har iaf bestämt oss för att bila ner till Gotland i slutet på maj nån gång och fira Williams födelsedag. Vilma fyller år i Januari så henne kan vi nog inte gratta annat än på telefon kanske skickar ner ett paket till henne... saknar dom sååå mycket redan. Det är alltid jobbigt att skiljas från dom samma dag som dom eller man ska åka då är jag alltid på dåligt humör när jag stiger upp men sedan brukar jag tänka att inte är det kul att skiljas från någon som är på dåligt humör men kan inte rå för det jag får som nästan ångest :) Men ja det är tur att telefonen finns.

Nä nu ska jag gå och slöa framför tvn, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Systern

Jag saknar dig med. :)

2009-01-06 @ 22:54:42
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0