Äntligen!!!

Igår blev det äntligen lite varmare ute, hela tio minus har ju varit tjugo minus i flera dagar nu!! Men igår kunde vi äntligen bege oss ut på promenad heeela familjen och det var så mysigt!!! Herman sov flera timmar i vagnen som vanligt. Nu sover han i vagnen igen och får väl hoppas det blir några timmar igen så man hinner ta det lite lugnt nu resten av dagen.

Har varit och tagit prover på vårdcentralen idag, sen har vi städat bort julen här hemma... det ser så tomt ut men nu får vi vänta till nästa jul igen. Nåja tiden går ju fort :) men först ska vi ha sommar och det blir en speciell somma, Hermans ettårskalas och vårat bröllop. Ja vad jag längtar samt en resa till Italien för att min moster fyller femtio år. Så det ser vi verkligen fram emot.

Idag blir Herman hela sex månader och idag har han varit med på första sidan i Haparanda bladet, första gången han fick vara med i tidningen :) Det var en jätte fin artikel hon som skrev den är verkligen duktig på att skriva. Ja vi är då nöjda med den :) Herman sitter själv nu, jätte stadigt han kanske ramlar någon gång men det är inte ofta. Idag rullade han iväg på golvet hur långt som helst... ha ha ha så han vänder sig fram och tillbaka från rygg till mage och tar sig fram på det viset... han är inte dum han fattar fort hur man ska göra när man vill någonstans :) Han går bakåt i sin gåstol men än är det lite problem att ta sig framåt men nåt steg går det ibland... men mest bakåt eller åt sidan.

Lilla go ungen vad skulle man göra utan honom, han är mitt allt, min hjälte och det viktigaste som finns för mig :) Sen kommer såklart Peter och alla andra nära och kära och våran älskade vovve Cilla.


Han älskar att bada precis som sin mamma... vi har äntligen bokat en badresa till piteå havsbad med mina föräldrar den 28 feb till 1 mars, för då får jag äntligen bada i badhus igen... åååh det ska bli sååå kul ser verkligen fram emot det. Men först ska vi till gbg hela två gånger, nu åker vi nästa söndag och sedan i februari igen men sen blir det tre månader mellan kontrollerna det känns lite pirrigt. Men det kommer nog gå bra ska ju ända vara och ta prover på vårdcentralen i Pajala så skulle dom visa något får man väl komma ner tidigare osv... så det känns bra att dom har koll på en.

Nåja nu ska jag gå och slöa framför tvn, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Hanna!

Söt bild på förstasidan på Haparandabladet, mer kunde man tyvärr inte se på internet! Osis för mig som är i Uppsala! Kanske du kan scanna in artikeln för oss här på bloggen? =) Här fick vi också lite varmare idag men det är +5 grader istället för -10 som det är hos er. Lite skillnad! Hoppas allt är bra med dej. Kram, Ida

2009-01-09 @ 14:41:44
Postat av: Kajsa

Den helgen skall hjärtebarnsföreningen åxå vara där! Då kanske vi ses!

2009-01-09 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0