Solen sken...

Idag sken solen och det var inte alls så kallt heller har legat kring 4 minus idag sååå härligt... så jag, Peter, Herman och Cilla tog oss en liten promenad till byn idag fixade med lite grejjer och var och handlade. Sen har jag även varit och tränat idag och träffat sjukgymnasten nu behöver jag inte gå till henne något mer bara om jag själv känner för det men mitt rehabkort går ut nu i feb så jag ska köpa ett gym kort var ju inte tvungen att göra det men det är vad jag själv vill för jag har tänkt fortsätta träna fast jag inte går till någon sjukgymnast för i augusti ska jag klara arbets ekg:et galant :)

Igår var ett riktigt yrväder snön vräkte ner men jag var ut på en morgonpromenad med Cilla men sedan höll vi oss inne resten av dagen. Busade med Herman och mös i soffan framför tvn :) Herman växer så mycket nu och det går framåt hela tiden. Nu ställer han sig upp med stöd sååå kul, det är lite vingligt så man får se till att passa han hela tiden för lätt hänt att han trilla omkull och får aj aj. Men det är så kul när det går framåt hela tiden och händer säker i stort sett varje dag alltså nya saker :)

Jag vet inte hur det ska bli Herman är redan en riktig liten morsgris så fort han hör min röst börjar han att gnälla och ska upp i min famn och eftersom jag nu blir mammaledig med honom från 1 mars så tror jag han blir ännu mer mammig jag kommer ju aldrig vilja lämna honom ifrån mig men jag vet ju att när han inte ser eller hör mig så är det en annan sak. Men han är sååå söt och jag är sååå glad att jag äntligen kan ta hand om honom och att han är lite mammig det får han gärna vara :)

Ikväll har Katta och Lilly varit hit och lekt, Herman tycker det är så roligt när han får träffa andra barn tänk vad dom märker fort att det är någon som är nästan lika liten som dom :) Nu sover Herman så gott så, Peter är ute med Cilla och sedan när han kommit hem ska vi kolla beck, samlar ju på alla beckfilmer så nu har jag köpt 9-13, har ju sett dom tidigare men beck får man aldrig för mycket av... beckfilmerna är så bra enligt mig :)

Imorgon fyller Anja år hela tio år, herregud vad tiden går fort... inte för att jag kände Anja när hon var liten bebis för då hade jag inte träffat Peter än men hon är lika gammal som min systerson William som oxå fyller 10 år men det är i maj... så därför känner jag att tiden bara rusar iväg... Så imorgon blir det då kalas!!!

Nåja nu ska jag gå och mysa i soffan och idag är det fettisdag men jag som ska tänka på vad jag äter ska inte fira med en semla... nej det gjorde jag i helgen istället... ja ja det lönar sig i slutändan... nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0