Sangis...

Nu är vi i sangis igen, fram och tillbaka hela tiden :) men snart då behöver vi inte åka lika ofta iaf inte till göteborg... skööönt men som jag sagt förrut så gillar jag lite grand att åka till göteborg.  Det är ju nästan som att komma hem, man känner en viss trygghet i Göteborg och alla människor som man träffat på sjukhuset är nästan som familjemedlemmar man har fått en så bra kontakt till dom så jag ska inte klaga som får åka gratis till denna underbara stad men det ska faktiskt bli skönt med lite längre uppehåll mellan resorna det behöver vi :)

Igår var Peter till Gällivare och gjorde arbets ekg till brandkåren, ja han kanske ska börja jobba som brandman eller bara vikariera hoppa in då och då... men det beror ju på om han får jobbet men det får han säkert säger vi. Nåja än så länge är han ju ännu pappaledig så det är ingen brådska än :) och ett jobb har han ju en fast tjänst alltså men skadar ju aldrig med lite extra på sidan om.

Nå så jag och Herman var hemma hela dagen själva det kändes bra nu känner jag att jag vill verkligen vara själv med honom om dagarna jag vet ju att jag klarar av det.

Herman har blivit lite snorig igen och hostar igen... hoja när ska dessa förkylningar sluta? dom bara kommer tillbaka hela tiden. Man vet inte hur man ska bli av med dom. Nåja hoppas han slipper feber denna gång... annars får vi väl söka upp läkaren i gbg igen ha ha ha... vi blir väl stammisar där oxå ;)

Nåja igår skickade vi ut inbjudningarna till bröllopet så på måndag eller tisdag får ni nog något i brevlådan ni som är bjudna :) Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej :) Det ska bli spännande!

Förresten, glöm inte bort att jag vill se bild på eran nya vagn ;) Kram kram

2009-02-13 @ 20:47:12
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0