Premiär!!

Idag har vi varit och premiärbadat i badhuset med Herman, det var sååå härligt och Herman verkade verkligen trivas. Han tyckte nog det var jääätte skönt som sin mamma :) Han verkligen njöt så det känns bra då vet vi att han kommer att trivas i Piteå nästa helg... lääängtar det ska bli så roligt!!!

Igår var vi hos Jenny och Johan, Peter hjälpte dom att snickra en hel del och sedan blev vi bjudna på middag. det var supergott och trevligt. Nu får vi hoppas att dom håller sig friska i fortsättningen så vi kan gå dit oftare så Herman får träffa barnen oftare. Vi var hemma lagomt till åtta, då bunkrade vi upp med lite godis och dricka framför tvn och njöt av melodifestivalen. Hade ingen klar favorit, velvet var väl rätt okej... men som vanligt så den jag röstar på går aldrig vidare!!! ingen ide att rösta i fortsättningen :) Nåja Molly var oxå jätte bra var skoj att hon gick till final!!!

Nåja nu har vi stek och potatisgratäng i ugnen, så det blir till att avnjuta en god middag (förhoppningsvis) ;) och sedan tar vi det lugnt resten av kvällen, kanske att jag tar mig en promenad med Cilla efter maten och sedan ikväll när lille gubben har somnat då blir det Beck!!!

Jag har även varit och tränat på sjukan idag, så skönt när man väl var far iväg och tränar, nu ska jag dit nästa gång igen på tisdag... så det känns bra måste verkligen hålla igång nu... har jätte svårt att gå ner i vikt fast jag kämpar men kunde inte hålla mig borta från godis i helgen men jag ska försöka hålla mig borta från godis dom kommande helgerna... för jag vill verkligen gå ner till min normalvikt men dietesten och läkaren sa att eftersom jag äter kortizon så kan det var svårare att gå ner i vikt och i maj sänks mitt kortizon och i augusti tas det bort helt... sååå jag har ju något att se fram emot men det skadar ju inte att man tänker på vad man äter... förra veckan blev lite lidande eftersom vi var i gbg då... det blir inte att man äter så jätte nyttig mat precis när man måste äta ute på restaurang men denna vecka lär det bli hårt :) Ska även börja med morgonpromenader jag och Peter ska turvisas så det känns bra... nåja nu ska jag gå och busa med min lille kille... ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0