På liv och död!!

Tänkte bara ta och göra lite reklam för det nya tv programmet på liv och död: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=105226&from=program_ao gå gärna och titta på det och kolla gärna imorgon klockan 21.30 på ettan.
Det handlar om transplantationer och donationer det utspelar sig på sahlgrenska precis på den avdelning som jag legat på efter min operation. Några av dom som blivit intervjuade har jag träffat och många av sjuksköterskorna samt läkare och annat har jag haft så kolla på programmet imorgon och tänk på mig :)

Ska passa på att svara till Ida som skrev till mig tidigare: Min dröm är att det jag skriver någon gång kommer att bli en bok, jag har redan börjat med att skriva på datorn allt som hänt, hur jag känt under hela tiden och hur det gått efter operationen så jag blir jätte glad när du säger att jag borde skriva en bok om det som hänt jag hoppas verkligen att jag en dag i framtiden kan komma ut med en bok och dela med mig av mina erfarenheter och livsmemoarer som min mamma kallar det ;) Jo förresten vi måste ses under påsk, herman hinner ju bli stora killen innan du hinner träffa han annars, jag kommer vara hemma under påsk men får se om peter är med oss i sangis beror på om han jobbar eller inte men jag och herman och cilla lär åka dit för syster och barnen kommer ju upp under påsk :) Vi får höras ha det fint, kram kram.

Nu ska jag ladda upp bilder på pixbox... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag såg det :) Va fin den var! Allt är bara bra med oss :) Hur är det med er då? Kram kram

2009-02-25 @ 21:29:48
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0