Goda nyheter!!!

Idag fick jag höra goda nyheter, riktigt goda nyheter och jag kan inte annat vara än superglad. Syster och barnen kommer till Sangis under påsk, gissa om jag tänker befinna mig där då. Peter kanske jobbar vi vet ju inte än men jag har förvarnat honom att om han jobbar åker iaf jag och Herman till sangis och Cilla förstås för jag tänker då se till att få träffa syster och barnen när dom nu tänker komma upp före sommaren. Inte missar man ju en sådan chans. Åååh vad glad jag blev, kanske blir det sangispuben och syster yster följer med som förr i tiden :)

Denna nyhet gjorde min dag riktigt bra, vädret är fint inte allt för kallt och lite soligt ute. Härligt, ska kanske ta en liten promenad när Herman ska sova i vagnen. Sedan måste jag iväg och träna lite på sjukan. Sen händer inte allt för mycket idag, blir en lugn dag. Skööönt att få vara hemma och ta det lite lugnt ibland oxå.

Imorgon ska jag och Herman och hälsa på våran granne så Herman får leka med deras Elin... Elin är bara några dagar äldre än Herman vi låg samtidigt på BB, fast jag låg jag inte på BB efter att Herman fötts men Peter och Herman gjorde ju det så dom hade träffats redan där. 

Nåja imorgon ska jag även och ta prover på sjukan men det är vid nio tiden på morgonen. Måste även och hämta ut mina mediciner från apoteket som skulle komma imorgon. Men det känns bra att ha saker att göra dagarna går ju så himla fort nu för tiden. Tiden springer iväg, snart är Herman 7 månader. Oj oj stora killen :) Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: emilia

Va kul att dom komemr upp :)! jaså han va där på efterfest, ja for ju hem redan vid halv 1 och grelli har ingen aning om när eller hur han kom hem, han var rätt på lyset me andra ord :) haha..

precis, skönt o få komma ut o umgås iaf, du kommer säkert känna dig full när alla andra är de:) kram

2009-02-03 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0