Fredagsmys...

Idag har vi riktigt fredagsmys med tända ljus och lite jordnötsringar samt fanta, jag har till och med druckit en cider fast då en 2.25 skogsbär som man köper i affären ha ha ha men kan faktiskt känna att det kändes som att jag kände av lite av den... ha ha ha men det var iaf gott det är huvudsaken.

Vi har badat bastu idag, hela familjen, det gick bättre denna gång. Herman var inte alls lika ledsen nu men han ville bara vara i min famn annars grät han så när jag duschade var han inte glad inte ens pappa dög då. Men så fort han fick komma i min famn blev han tyst oxå satt han och snyftade i min famn ett bra tag efteråt han lekte inte ens med sina leksaker som vi hade tagit med. Men lillskrutten var nog trött för han hade inte sovit så mycket idag och när han är trött då är mamma bäst!!!

Imorgon ska vi till Jenny och Johan, Peter ska hjälpa dom att snickra med något och sedan blir vi bjudna på middag det ska bli trevligt. Annars så händer det nog inte så mycket i helgen hoppas på varmare väder så vi kan bege oss ut på promenader. På söndag blir det förmodligen badhuset, Herman ska få bada i badhus för första gången och jag med sedan min operation... det ska bli sååå kul, jag har verkligen längtat efter att få bada i badhus... och längtat till Herman ska få göra det.

Nästa helg blir det ju Piteå havsbad och ännu mera bad så det är därför vi tänkte gå i helgen och bada så det inte är alldeles nytt för Herman. Men det blir säkert bra. Nåja nu ska jag gå och fortsätta mysa i soffan, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det ska bli jätteskoj att komma på ert bröllop :)

Vet inte om jag kommer till Kalix innan för jag åker ju upp nu och sen tar jag examen runt 4 juni och då kommer flera i släkten ner...så får se om det hinner bli en visit innan :)



Jag fyller den 26 februari :)

2009-02-21 @ 20:51:54
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0