En minimal etta!!

Ja det är ingen fara med mig, träffade läkaren igår och fick höra att det var en minimal etta knappt så det syns att det är en etta så det klassas inte som en avstötning han höjde inga mediciner eller något sådant så det är bara hoppas att det går tillbaka till en nolla nästa gång eller iaf stannar vid en etta... men en avstötning säger dom ju att jag kommer få annars är jag unik :) Men det är ju klart man blir orolig.

Jag blir orolig över att bli så där sjuk igen som jag var i somras att inte ens orka gå på toaletten själv eller duscha själv hoja så sjuk vill jag inte bli och så sjuk kan jag inte bli igen inte med Herman i mitt liv. Men läkarna säger att även om jag får en avstötning så kommer jag inte bli så sjuk jag kommer kanske till och med orka vara uppe på benen osv... så det känns skönt att veta.

Herman han mår bra förkylningen börjar avta skööönt han har inte haft nå feber denna gång (ta i trä), Herman har blivit jätte mammig om han sitter med pappa sin oxå kommer jag in i samma rum börjar han direkt gnälla och ska upp i min famn och går jag ut från rummet utan att ta upp honom så börjar han storgråta så då är det bara för mig att gå tillbaka och ta upp honom i famnen och direkt han kommer i min famn blir han tyst jag behöver inte ens sätta tutten i munnen :) Ja jag blir bara överlycklig för det är ju detta jag längtat efter så förstår ni nu att jag kan inte bli så sjuk igen det skulle vara allt för jobbiga nätter för Peter och Herman och mig med för den delen.

Nåja jag mår bra iaf och alla andra undersökningar gick bara bra dessa två dagar, allt ser så bra ut säger läkaren så jag måste ju tro på dom. Dom kan ju sådant här :) Jag har till och med fått lov att friskskriva mig precis när jag känner för det så jag tänker friskskriva mig från 1 mars och då bli mammaledig, Peter får då börja jobba... hääärligt eller han måste ju kolla med sin chef och så men det fixar nog sig... blir ju en mån tidigare än vad vi hade trott... sååå skönt då känner man sig att man verkligen är frisk :)

Nä nu ska jag gå och busa med Herman, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vad skönt att höra att det inte behövdes höjas mediciner osv! :-) Kram

2009-02-18 @ 08:26:48
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vad skönt att det var en minimal etta. Kul att du får bli mammaledig också :) puss & kram.

2009-02-18 @ 09:05:03
Postat av: Lena

Vad skönt att det inte är någon fara med dig. En minimal etta visar ju på att du är helt normal och det är minsann positivt ;) Är så glad att du mår bra och känner dig frisk och kry. Förstår att det ska bli skönt att få bli mammaledig och påbörja det livet på riktigt. Tack, vilken fin idé. Visst kan vi fixa någon slags fest när ni är här. Kanske lite karaoke är på sin plats? :)

2009-02-18 @ 10:29:48
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Angelika

Jo jag skriver ju flera inlägg nästan varje dag. så du har nog lite att läsa då :)



Ja på alla hjärtansdag så förlovade vi oss. Men något bröllop har vi inte planerat in.. inte ännu iaf ;-) Planen är väl att jag ska vara gift innnan jag blir 30 iaf, så då får man se hur det blir med den saken! =)



Som sagt, skönt att allt är bra trotts den "lilla" ettan :-) Kram på dig och ta hand om dig..

2009-02-18 @ 13:19:55
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Angelika

Förresten. synd att ni inte gifter er den 16e Juli ist för 18e. för den 16 Juli är min födelsedag. hihi! Och vad roligt att ni ska bli man och hustru! ;-)

2009-02-18 @ 13:21:11
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0