En etta!!

Ja mina vänner denna gång kan jag inte glädja er med en nolla men faktiskt så är det inte konstigt att jag inte fick en nolla igen för det verkar ju vara sååå vanligt med avstötning jag får ju vara glad att jag inte har fått mer än en etta. Denna gång fick jag alltså en etta och det är inte heller fy och skam för vi får åka hem idag, ska träffa läkaren vid tio och han höjer kanske medicindosen och sedan är det bra. Men jag hoppas att denna etta inte är början på en större avstötning så man måste bli inlagd och få dropp i några dagar.

Men jag tror nog det går bra, läkarna verkar ändå positiva inte skulle dom ju skicka hem mig om det vore någon fara med mig. Så det löser sig säkert. Nu har jag nyss gjort njurfunktionsprov det är inte klart än ska tillbaka dit om fyra timmar och ta blodprov men under den tiden ska jag träffa läkaren och dietist. Sedan blir det tandläkaren kl 13 och sedan hem med tio över fyra planet.

Nåja nu sitter jag på 21 och väntar på Peter och Herman och på mitt läkarbesök som först är klockan tjugo över tio... nåja kanske beger mig ut på lite sightseeing så man får se något annat än detta :) ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Ida Sandin

Hej vännen!

Vad synd att det blev en etta, men som du säger: de skulle inte skicka hem dig om det var farligt. Håller tummarna att du får en nolla nästa gång istället! Jag kommer vara i Sangis 9 dagar under påsk, hoppas att vi hinner träffas då. Jag har ju inte träffat Herman ens! =)



Kram,

Ida

2009-02-17 @ 09:58:56
Postat av: Lena

Vad synd att det blev en etta. Men statistiken är ju helt klart på din sida, jag menar, enbart nollor fram till nu :) Är säker att det blir en nolla nästa gång igen. Sköt om dig. Kram.

2009-02-17 @ 12:35:56
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0