Changeling!!!

Om ni inte sett denna film så se den, den är helt klart sevärd:

Så himla bra film, många tårar föll ner för kinden och man kunde inte låta bli att bara älska denna kvinna som stod på sig på det sätt som hon gjorde, hon gav aldrig upp och det är sann historia sååå bra men tyvärr väldigt hemskt oxå men tydligen är det så i verkliga livet med mycket hemskheter. Vilka människor det kan finnas, nåja jag ska inte avslöja mera nu ifall ni inte sett den men gå och se den om inte sett den ni kommer inte ångra er.

Ja iaf så har jag och Peter varit på bio, Hermans farmor var barnvakt det var kul att göra något bara jag och han händer ju inte allt för ofta och filmen var verkligen sevärd. Herman hade sovit ett tag när vi var borta men han var vaken när vi kom hem men nu verkar han ha somnat om det tog ett tag han ville nog vara uppe med oss men nu verkar han tyst där inne. Han somnade själv idag för jag lade honom i sin säng och så gick jag ut och stod bakom dörren då låg han där inne och pratade så sött sen blev det tyst bara på en gång han somnade, han var nog helt slut :) det hade gått bra idag han hade inte gråtit en massa det var ju skönt.

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att varit och handlat lite mat och även en sväng till apoteket. Jag har motioncyklat och vi har även tagit en promenad på dagen hela familjen :) Imorgon blir det att fara till sjukan och träna för min del och sedan blir det promenad med Cilla och busa med Herman :) som vanligt med andra ord. Nåja nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen är väldigt trött. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: emilia

Jaa de va riktigt roligt.. vi får ta om de snart igen :D hur mådde pekka dagen efter då? hade han vart på efterfest när han kom hem först vid halv fyra? :) Åhh va kul!! men tänk va skoj o komma ut o träffa en massa folk, sen är de ju inte så noga om man dricker eller inte.. kram

2009-02-03 @ 02:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0