6 månader!!!

Idag är det min dag, för idag är det hela 6 mån sen jag blev opererad. Ett halvår sedan jag fick mitt nya hjärta herregud vad tiden går fort den bara springer iväg man hinner knappt med. Men samtidigt så känns det som att det faktiskt är ännu längre sedan jag fick mitt nya hjärta det känns som att det är en evighet sen vi låg på sjukhus och bara ville komma oss hem... men samtidigt är det bara 4 mån sedan... men det känns ibland som ännu längre sedan.

Minns första gången vi kom hem med Herman, jag lade honom i sin säng och han verkade trivas på en gång han somnade in så gott så när jag skruvade upp speldosan åt honom. Det var konstigt men samtidigt härligt att lägga sig i sin egen säng efter tre mån på sjukhus. Det kändes bra att Peter låg i samma säng och inte i en säng bredvid. Allt började gå till det normala och nu ska jag till och med bli friskskriven den 1 mars... ja jag är sååå lycklig över att allt gått så bra som det gjort.

Vi städar för fullt här hemma idag, oj vad vi städar, dammtorkar varenda liten vrå och dammsuger samt skurar men nu har vi tagit en liten paus. Herman sover så vill inte gå in i sovrummet och störa med dammtrasan i högsta hugg bäst han får sova när han behöver det :) Jag ska iväg på lönesamtal idag klockan 14:00 sedan ska vi på middag hos Hermans farmor och farfar idag. Jag hade velat ta en promenad idag men det är ju så himla kallt så får se hur det blir med den saken, ska iaf ta och cykla lite på våran motionscykel.

Nåja nu ska jag fortsätta göra lite nytta här.. ha det fint, kram kram.

I väntan på mitt nya hjärta kunde jag ju faktiskt mysa med min lille kille men det blev helt annorlunda när jag fått mitt nya hjärta, jag orkade mycket mycket mera då!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Men oj så mysigt med ett "hemma" bröllop. det har jag också alltid sagt att jag ska ha. och att dudesutom får ha din pappa som viger er. åhh härligt! :-)



Jodå vi har gott om tid på oss, ingen brådskan och som du säger så ska man ju ha pengar till överflöd.. höll jag på att säga =P nä men man ska ju ha råd! :-) Kram

2009-02-19 @ 11:22:02
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: storasyster!

GRATTIS på din dag!:) Du är verkligen bäst!!!!!! Kram

2009-02-19 @ 11:41:07
URL: http://wvildmamman.wordpress.com
Postat av: Lisa

Grattis gumman på din dag! du är den starkaste jag känner. många kramar.

2009-02-19 @ 11:49:44
Postat av: Sofie

Grattis på din dag! Tänk att det redan gått 6 månader. Hoppas det fortsätter att gå lika bra som det gjort hittills :)



Vi ser fram emot att komma på ert bröllop, ni kommer båda vara så fina :D och Herman också såklart :P



Kram

2009-02-19 @ 14:36:24
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Emilia

Grattis till dig hanna! Hoppas allt fortsätetr lika bra som de har gjort men de kommer de göra, de vet jag :) Kramar!

2009-02-19 @ 21:39:05
Postat av: Tessah

Grattis hanna på din dag ;)

Du ska se att allt kommer gå så bra frammåt nu!

Oj vad tiden går fort alltså.

Du är så stark gumman!



tack för inbjudningskortet!!! Ojj va roligt. Klart vi kommer komma!!! absolut :) ser fram emot



kram

2009-02-20 @ 17:09:26
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0