tre veckor...

Har klarat mig hela tre veckor utan slisk och godsaker tror jag ska hålla mig hela påsken oxå iaf från godis men kanske att det blir en liten kaka eller nåt det beror på om det blir någon god efterrätt hos mamma imorgon... men annars så håller jag mig hela påsken från sådant... men ska iaf unna mig en öl ikväll, en corona med lime i mmmm så gott det ser jag fram emot, jag har druckit en halv öl när vi var i Piteå och det var sååå gott så nog kan jag unna mig en enda det har ju sjuksköterskorna sagt att ett glas vin eller en öl det skadar inte men jag ska inte dricka mycket alkohol och ofta och det gör jag ju inte och jag lär definitivt inte dricka mig berusad. Nej aldrig!!! Starksprit ska jag avstå helt ifrån och det lär jag göra oxå varför dricka sådant det är ju inte gott direkt :)

Nåja nog om det, det blir sangispuben ikväll, vi ska vara hos mamma och pappa före så jag kan lägga Herman innan, syster yster ska med så skoj och till och med pappa säger att han ska gå... kan bli skoj :) Men mamma den stackaren får vara barnvakt fast jag tror hon nöjer sig med det... tänkte att jag lägger Herman innan vi går så får hon bara två barn att bry sig om och det är ju inte så bara fast jo självklart tar hon hand om herman om han vaknar men det förstod ni nog :) Han har ju även blivit så mammig och pappig att det bara är jag eller Peter som kan lägga honom nu så det är nog säkrast jag lägger honom innan!!!

Imorgon hoppas vi på sol och fint väder min moster och mina kusiner skulle komma till mamma och dom det blir förmodligen badtunna och bastu.... kanske grila i grillstugan, köra lite skoter ja det finns en massa man kan hitta på.... snart ska jag ge Herman gröt och sedan blir det en promenad.... när vi ätit lunch beger vi oss mot Sangis... ska bli sååå skoj att träffa barnen och syster yster... nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: johanna

Glad påsk Hanna!

2009-04-10 @ 10:31:51
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0