Solen skiner...

Oj vad det är härligt när solen är framme har nyss suttit ute på altan och solat lite och ätit en frukt... nu inväntar jag att house ska börja har börjat se reprisen av den serien... den går nu klockan 15 på vardagarna på tv4, jag börjar verkligen gilla house, oj oj vilken läkare och rätt har han alltid... det är konstigt det. Det som oxå är konstigt är att jag har bojkottat sjukhusserier sedan vi kom hem från sjukhuset ja förrutom på liv och död då men nu fastnade jag helt för house tycker inte alls det är jobbigt att titta bara spännande för än så länge har han lyckats rädda dom flesta :)

Så kanske jag ger mig på geys anatomy oxå som alla pratar om att det är så bra men jag har aldrig varit ett stort fan av sjukhusserier men vem vet jag kanske blir det nu när jag haft min egen sjuhusserie ;) Nåja jag får se men ikväll är det iaf desperate housewifes och det lär inte jag missa :)

Nå vad gör vi idag då, idag har vi haft fullt upp med att tvätta, varit på en morgonpromenad sedan när jag hade ätit min gröt så for jag och herman och handlade vi tog då bilen för vi skulle köpa så mycket stora saker som toapapper och blöjor.... då lossnade en skruv i vagnen när jag fällde ner vagnen och lastade in den i bilen så när vi kom hem från affären var det bara för mig att börja skruva i vagnen och nu sitter den förhoppningsvis annars är det den andra vagnen vi lyckas ha sönder vad gör vi med våra vagnar??? kan vi inte hantera dom, tydligen är inte vagnar gjorda för att resa med... så tydligen är det tänkt att man inte ska resa med små barn men det lyssnar jag inte på för fem öre :)

Efter att vi hade ätit lunch och hängt upp tvätt begav vi oss ut och Herman somnade, han har ingen feber idag heller hoppas det bara berodde på tanden så han får bli frisk nu han är lite snorig men det har då blivit bättre och min förkylning är oxå bara bättre så härligt hoppas vi nu får vara friska under påsken :)

Neeej dumma ishockey ser just att det inte är något desperate housewifes ikväll jag som hade sett fram emot det ibland bara hatar jag sport... säg vad ni vill men jag kommer aldrig bli en sådan som försöker låtsas att jag tycker det är kul att titta på sport för det gör jag absolut inte och kommer nog aldrig börja tycka det heller bara när Herman ska spela sina matcher vad han ska spela för matcher det lär ju visa sig då kan jag offra mig ;)

Nåja nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen och invänta house... ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0