Min lille sjukling...

så här ynkling var han igår:

Jag fick till och med mata han igår och då är Herman sjuk för han vill ALLTID äta själv men igår då var det famnen som gällde det var faktiskt lite mysigt nästan som att han var 4 mån igen ;)
Men inte mysigt att han skulle behöva må dåligt för det men det blev ju bättre.
 
Lille gubben så sjuk och trött han var!!!


Men idag ser han ut så här och nu ännu piggare... imorse när han vaknade tog jag tempen och den var nere på 37.8 ojdå tänkte jag är det redan bättre men sen tänkte jag att den går väl upp under dagen, nä då ingen temp än iaf han har till och med varit nere på 37.3 och han är super glad och pigg så nu är han nog frisk... konstig sjukdom när man bara har feber en dag men skönt tycker jag för jag gillar inte att se min lille gubbe så sjuk och trött. Han är en livlig och glad person som ska busa och leka i massor för sådan är min Herman.

Inatt sov han hela natten han har inte vaknat och gråtit som han gjort i sangis tidigare... skööönt hoppas det är slut med det snart :) Han vaknade vid halv sex fick då äta välling i sin säng och vips så somnade han om och sov ända till tjugo över sju gissa om jag njöt vilken sovmorgon ;)

Nåja nu ska jag gå och busa och leka med Herman kommer lägga upp bilder på pixbox senare idag om jag hinner... men skicka in där sen om ni vill: www.hannis83.pixbox.se ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske kan vara feber i samband med nå tänder också :)

2009-04-18 @ 16:11:35
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad det såg ut mysigt när han sover i din famn! Den hjärttransplanterade mamman var väldigt fin i påsk!/Kram

2009-04-18 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0