Jag har hittat den...

Nu har jag hittat min brölloppsklänning och som ni vet så vill jag ha något riktigt enkelt för bara att ha en vit klänning är fint nog för mig jag har aldrig klänning, tunikor till största del men aldrig klänning kanske nån strandklänning nån gång men aldrig någon finare så det är helt bra för mig... jag är sååå nöjd kolla in den här: http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=117119&qProductColorId=1&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=2&qStyle=&qSize=5&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=25&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
 
Jag tycker iaf att den är jätte fin och det blir nog den, den kommer täcka mitt ärr jag är inte en sådan som skäms över mitt ärr jag klär mig hur jag vill och låter ärret synas det är en del av mig så visst det känns lite tråkigt att det tar bort ärret men jag vill så gärna ha den klänningen så en kväll utan att mitt ärr syns ska jag väl klara av :) Men vet inte om halsbandet jag köpt passar till det får jag se annars får jag köpa ett nytt det var ett billigt halsband så det kan jag ha någon annan gång om inte annat :)

Nåja idag har vi varit på mitt jobb när dom hade p-möte vi fick träffa en massa människor både nya och gamla arbetskamrater det var skoj, Herman han var jätte snäll, han satt i min famn och tittade på alla men efter ett tag blev han less som min gosse alltid blir så då ville han ner på golvet och krypa och han kröp runt och runt i alla vinklar och vrår :) Han var inte alls blyg det är skoj att se han är verkligen inte blyg våran lille kille ett riktigt charmtroll :)

Herman var helt feberfri idag så därför vågade vi oss ut en sväng men får se om det håller i sig, hoppas... men beror säkert på hans tand... han kanske håller på att få ännu en till vem vet :) Nä nu ska jag börja fixa lunch, ha det fint, kram kram.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Klänningen var jättefin och jag tror den kommer passa utmärkt till erat sommarbröllop ser fram emot



Hihi..Herman är så himla söt ler

2009-04-06 @ 12:48:43
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Lena

Snygg klänning. Den ser väldigt somrig och fin ut.

2009-04-06 @ 16:00:22
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Ida Sandin

Hej Hanna! Superfin klänning, passar verkligen som bröllopsklänning. Hoppas att vi hinner ses nått när du är i Sangis under påsk, har ju inte träffat dig på ett år! Då hade du en gravidmage! Hör gärna av dig om du vill ta en promenad eller nått (jag stannar i Sangis till på måndag 13 april). Ha det fint!

2009-04-06 @ 17:13:28
Postat av: Lisa

å snygg klänning! Den kommer att passa dig galant :)

2009-04-07 @ 09:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0