Glad Påsk!!!

Hoppas ni får en jätte bra påskhelg med alla nära och kära en riktigt glad påsk till er från mig och min familj :)


Imorgon åker vi till sangis och blir där hela påsken och ända till torsdagen efter påsk sen är det hem och tvätta och packa om väskorna och på måndagen den 20 åker vi till Gotland med syster och barnen och det ser vi fram emot i massor... jag längtar dit där vägarna är bara och inte fulla av ishalka ska bli så skönt att kunna promenera utan att vara rädd att halka och slå ihjäl i sig :)

Igår var en bra dag, solen sken för fullt så blev en massa promenader... härligt både för kropp och själ, sedan var jag på syjunta på kvällen fick endel bilder in i mitt album nu måste jag framkalla mera :)  Idag ska jag städa här hemma inte allt för mycket men dammsuga lite och plocka lite det som behövs :) Nu står Herman här och gnäller ska gå och ge honom gröt snart och sedan blir det morgonpromenad han behöver sova tror jag :)
Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket, va glad jag blir :) Ja det är bara köpa om du vill :) Det finns ju andra hängen att ha också. Finns såå mycket :) Om du har tid någon gång du är i Kalix är det ju bara komma förbi, kan du välja färg på pärlorna, och vilket hänge du vill ha :) Och halsbanden går ju att göra korta om man vill ha det. För det är ju en smaksak, endel vill ju ha korta, och endel långa :) Kram kram

2009-04-09 @ 10:07:33
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0