Förkyld...

Jag har blivit förkyld... usch usch, snorar i massor men annars så är allt bra... lite ont i halsen oxå men inge feber (ta i trä) hoppas det håller i sig och inte blir värre och att jag snart blir bättre så jag är pigg och kry till påsk... men det ska jag väl bli vad är väl en förkylning när man varit hjärtsjuk ;) ingenting egentligen och så länge man inte har feber så är det ju ingen fara!!!

Herman har oxå börjat snora i lite bara det inte blir värre hoppas han inte får den där jobbiga hostan som han brukar få när han är förkyld... hoppas hoppas jag håller alla tummar och tår att han inte ska bli så jätte sjuk lite snorig kan han väl få vara men inget mer tack... vi har haft nog med sjukor nu... hi hi hi tycker ju att vi klarat oss rätt bra men ni förstår säkert hur jag menar, nu vill vi vara friska och krya till påsk.

Igår jobbade Peter hela dagen och jag var helt slut igår så faktiskt känns förkylningen bättre idag och jag har tagit det lugnt idag och inte promenerat nå mycket alls... men imorgon sätts det igång igen... då blir det promenader för fulla muggar igen... jag har gått ner 5 kilo sen jag började med mina promenader och min "diet" (tänka på vad jag äter) så har nu hållt mig från sötsaker i två veckor och längre lär det bli... kanske unnar mig något gott till påsk men det beror hur mycket jag går ner nästa vecka ;)

Idag ska vi och äta hos Hermans farmor och farfar och sedan blir det en lugn kväll.... kollar väl lite tv och sånt som vi gör om kvällarna :) Får se vad vi hittar på imorgon det beror på vädret och hur min form är och hur herman är... för är han förkyld imorgon då stannar vi inomhus för jag vill inte att det ska bli värre.... jag vill att han ska vara frisk till påsk och jag med för den delen... men får se hur vi mår, nåja en promenad ska jag väl orka med iaf.... :) Ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0