Feber och snorig...

Herman har fått feber bara 38.0 men det är ju lite grand iaf och snorig är han men ännu ingen hosta och jag hoppas han slipper den denna gång... hoppas hoppas för känns som att det var nyss hans hosta gick över han hade ju den sååå långt efter att han blivit frisk. Han är lika glad och go fast han är lite sjuk... så man märker inte alls på honom att han är sjuk men vi har hållt honom inne idag så jag och Peter får turvisas om att promenera. Vi är hundvakt åt Bella (Peters föräldrars hund) så vi har båda en kamrat när vi går ut idag... härligt... 

Solen skiner för fullt så idag hade man velat vara ute på isen och grillat men men det går ju inte när lille gubben är lite små sjuk vill ju inte att det ska bli bättre hoppas bara han blir frisk snart. Hoppas han är bra till påsk och inte behöver äta pencillin denna gång med... ja det skulle vara skönt.

Med mig är förkylningen bättre inte alls lika lock för öronen som tidigare, jag är fortfarande snorig men har inte fått någon feber (ta i trä) hoppas det fortsätter så. Vi vill ju vara friska till påsk då vi ska vara ute i sangis med skotern och grilla korv... mysigt!!!! För vi har beställt sol till påsk så då banne mig får det lov att bli det :)

Nåja nu ska jag snart lägga Herman i hans säng sedan ska jag nog sätta mig på altan och sola lite.... ha det fint, kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0