Det blåser...

usch vad det blåser fast inte lika mycket som igår då var det nästan storm men det är det ju nästan idag med huvva ja jag tänker inte bege mig ut något mer idag har varit på två promenader redan och kan säga att jag höll på att blåsa iväg tur att jag hade vagnen att hålla, nåja solen är iaf framme men trist att det ska blåsa så för det är inget skoj det blir ju sååå kallt då... nåja imorgon åker vi till Gotland och där hoppas vi på sol och varmare grader :) Ingen blåst tack :) men det får vi se vi är ju inte precis på fastlandet där om någonstans kan det blåsa rejält men vi hoppas det är varma vindar i sådana fall :)

Herman är helt feberfri idag med och hela dagen igår så därför vågade jag mig ut med honom idag han är inte alls lika snorig heller... hoppas det var en snabb förkylning eller en tand på gång :) Han har ju fått en men kanske kommer en till snart.... :) Han är iaf på jätte bra humör det var han igår med... så kul när han är sitt vanliga jag fast ibland är det mysigt att han vill vara i famnen oxå för händer inte så ofta i vanliga fall ;)

Så idag gör vi inte så mycket Peter jobbar, det har han gjort hela helgen... han kommer hem på rast om en timme så ska snart börja laga mat, mos och ungstekt falukorv blir det idag en enkel söndagsmiddag tar ju inte en timme att laga så får nog vänta med att börja med maten... :)

Det händer inte så mycket mer idag, busa och leka med Herman.... kolla tv och packa inför morgondagen... imorgon åker vi redan halv sju på morgonen... nåja vi får sova i bilen förutom Peter men han får sova när han kommer hem eller nåt då har han ju bara sig själv och Cilla att tänka på :)

Nåja nu ska jag gå och kolla lite tv... ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hallå!

Jag hittade nyss en jätte fin bild på dig och peter från hotellvalhall´s sida! Vet du om du har den? annars skickar jag den gärna, tyckte ni såg grymma ut på den bilden :-) hihi

2009-04-19 @ 18:53:38
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0