April april...

din dumma sill jag kan lura er vart jag vill... som ni förstår så är det den första april idag och några av er har inte gått på mitt aprilskämt men några av er har verkligen trott på det och sedan fått sig ett gott skratt när jag svarat med april april, dagen blev iaf bättre av att få luras lite tänk vad kul det kan vara att luras ibland ;)
Så ni förstår jag och Peter ska inte flytta till Göteborg det är som denna anonyma personen säger Pekka i Göteborg? det är ett aprilskämt varför tror ni annars jag skämtar om det :) Det måste ju vara ett skämt... ha ha ha... Nåja nu ska jag sluta luras för denna gång... vänta på nästa år!!! Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gick faktiskt på det. Med tanke på hur mycket ni varit i Göteborg så är det ju inte konstigt om ni fastnat för den staden :)

2009-04-01 @ 20:24:39
URL: http://adriansmamma.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag med, men det vet du ju redan. Haha!

2009-04-01 @ 21:01:28
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0