Uppdatering!!

Tar en liten uppdatering om vad som hänt dom två senaste dagarna:
Igår fick jag information av en sjukgymnast hur jag ska träna när jag kommit hem och vad jag ska tänka på, sådant är ju alltid bra att veta. Sedan var det gruppgympa och vid halv två var jag och två andra patienter och bakade med arbetsterapeuterna, jag bakade Irmas skorpor men tyckte inte det smakade som skorpor mera som kubbliknande kakor men dom var iaf goda det är ju huvudsaken. Var kul att göra något praktiskt i köket är ju väldigt länge sedan man gjort det här får man ju maten serverad.

På kvällen tog jag och Peter en promenad med Herman, det var så mysigt och härligt. Jag behövde verkligen frisk luft och det gjorde vi nog alla tre. Sedan badade vi Herman och han njöt som vanligt i vattnet men blev arg när vi tog upp honom. Men han är sååå go iaf ;)

Idag har jag varit med på gruppgympa, sedan har jag tränat med sjukgymnasten, gått i trappor osv, lyft herman med bärsele det gick jätte bra så ska börja gå lite med han i bärselen så jag får träna mina muskler på det sättet för han är ju ändå rätt tung att bära och speciellt för mig som inte är van sen hans födsel eftersom jag missade dom första veckorna när jag var sååå sjuk.  Men nu tar jag igen allt förlorat :) Har varit med Herman när Peter for och handlade är så mysigt att känna att man klarar av honom helt själv nu och inte behöver hjälp till allt.

Jag och Peter och Herman kom just in från en kvällspromenad men vi gick inte alls nå långt för har sådan huvudvärk idag men det brukar jag ju ha ibland... inget konstigt. Så vi gick mest ut för att få lite frisk luft, satt även på balkongen ett tag... det var mysigt!!! Nu väntar vi på idol sen blir det sängen för mig eftersom jag ska åka med taxi halv åtta imorgon till sahlgrenska och göra den roliga biopsin... håll tummarna för att det blir en nolla igen!!!
Ha det bäst, kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi håller tummarna här i Luleå! Det är så roligt att höra att det går så bra, det betyder att ni snart är på hemmaplan igen :)

2008-09-17 @ 19:54:32
Postat av: moster Anki

Det är så roligt att följa dina framsteg på din blogg och få läsa hur du mer och mer tar över skötseln av Herman. Du klarar vad du vill Hanna.

Jag håller tummarna för nollan!

2008-09-17 @ 22:57:27
Postat av: Tessah

Håller tummarna för att det blir en nolle igen!! krama

In här och kikar varje dag hanna :) Så roligt höra om alla framsteg för er! Går åt rätt håll.



2008-09-18 @ 10:25:39
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Kitti

Missat mitt inlägg ang. uppdatering? ;) Vill ju ha lite kommentarer av dig.. höra hur du (NI) har det! ;) kramar

2008-09-19 @ 06:39:52
URL: http://mkitti.blogg.se/
Postat av: Anna Eklund

Ville bara säga hej :) Tänker på dig och hoppas du har det gott. Kram Anna

2008-09-19 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0