Tisdag den 23/9

Idag har vi varit till torget och ätit goda hamburgare till lunch, Herman var så snäll och sov i vagnen hela tiden. Sedan köpte vi med oss goda bakelser från konditoriet, det var gott. Solen kom fram när vi var på väg så efter ett tag tog vi en till promenad i solen. Herman somnade igen. Nu är han vaken och sitter i min famn och pratar på, han har blivit en riktig famnkille.

Ikväll ska vi bada han och imorgon kommer brnmorskan hit så jag äntligen får vara med när dom väger han.

Igår var en lugn dag, jag tränade gympa och styrka och vi promenerade till torget och handlade lite från ica.

Så allt är som vanligt här. Vi hoppas att biopsin på torsdag är en nolla så vi får komma hem och träffa Cilla.

Ha det fint kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller tummarna för fullt för att den ska visa en nolla :) Herman verkar växa för fullt, ska bli så spännande att få ses snart igen. bamsekram.

2008-09-23 @ 17:22:50
Postat av: karolina

Helt otrolig resa du gjort. Det är så häftigt vad de duktiga läkarna kan göra för en. En kompis syrra gjorde ett hjärt byte när hon var 15år och det var för 20år sedan. Idag har hon tvillingar och mår bra. Hoppas du nu får en nolla och får komma hem och träffa vovsingen och resten av din/era familjer som längtar efter er.

kramizar från hela familjen pasma.

2008-09-23 @ 18:11:54
Postat av: Hanna

Hanna, bli medlem här :)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20665

2008-09-24 @ 14:10:17
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0