Roliga besked!!

Idag är det bestämt att jag ska få åka till högsbo ett rehabilliteringshem och då kommer peter och herman få följa med och bo med mig där och där är man ungefär 1-2 veckor och sedan får vi åka hem. Men vi vet inte än riktigt när vi får fara till högsbo dom har sagt att det blir först efter helgen iaf, så vi får se, hoppas det blir måndag det vore toppen :) Så det verkar som att vi snart är hemma, tänk vad fort allt går, men det känns bara bra... allt är på topp just nu!!

Mamma har åkt idag, pappa åkte ju för en vecka sedan och idag åkte mamma. Nu tyckte dom att jag var tillräckligt frisk för att bli lämnad av dom och det är jag ju. Det känns skönt att få vara lite själv med mina älsklingar. Det kan vi behöva, vi kommer ju bli själv när vi kommer hem så det är ju bra att vi redan nu får vara själva.

På Fredag kommer Eva och Bengt hit och stannar till Tisdag, det ska bli kul att träffa dom. Speciellt nu när jag orkar vara ute och sådant, till helgen ska vi äta mat i villan, hemlagad mat... ska bli riktigt gott.

Igår var jag ju ute och promenerade gick 400 meter och även till villan där Peter och Herman bor, vi var där några timmar åt middag, kina mat, mums så gott det var!!! Idag har vi varit till avdelning 93 och hälsat på det var där jag låg under hela min sjuka tid här på sahlgrenska och dom blev sååå glada när dom såg att jag var så pigg och det var så kul att få visa upp sig när man blivit så frisk :)

Sedan gick jag och Peter och Herman ut på en promenad, det var härligt att få frisk luft. Få se vad vi gör resten av kvällen, tar det nog mest lugnt, kanske går ut en sväng till eller så sparar vi det till imorgon.
Imorgon ska vi iaf gå till villan och tvätta kläder, sen äter vi nog mat där och är där några timmar så man får lite miljöombyte det är ju toppen.



Har även tränat med sjukgymnasten idag och det går framåt för varje gång... det känns bra snart kanske jag kan lyfta Herman. Jag längtar dit, då blir allt mycket enklare :) men nog myser vi för fullt iaf, jag byter på han, kläder och blöjor för jämnan hi hi hi, han spyr ju ner sina kläder så fort ;) jag matar han och han är sååå nöjd med det.... ja han är en riktig goding ;) det är sååå mysigt!! Nä nu ska jag gå och vara med min son, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad skönt hanna att allt går framåt och att du mår bättre o bättre för varje dag :)

2008-09-02 @ 17:48:58
Postat av: Hanna

Va kul att höra Hanna :)

2008-09-02 @ 22:19:01
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Anna Tornberg

Vad skönt att höra! Du piggar nog på dig ännu snabbare om du får komma till ett ställe där du känner att du får ha lite privatliv och får vara med din familj. Tänker på dig. Kram.

2008-09-03 @ 08:38:43
Postat av: Mamma Eini och storasyster Minna

Igår var en sådan dag då mycket hände, men idag måste du ta det mycket lugnare. Vila, läs, blogga men ta en paus i springandet och tränandet, så blir allt ännu bättre. Vi håller tummarna för dig Hanna, hoppas vi ses snart i Pajala eller i Sangis!

2008-09-04 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0