Härligt väder!!!

Idag har solen varit framme hela dagen och vädret har varit på topp, direkt efter frukost gick vi ut på en promenad med herman och mamma och pappa... det var så härligt att komma ut i solen och vi satte oss på en bänk och solade lite. Sen har det inte hänt så mycket mer under dagen, mamma och pappa har åkt hem och jag har varit med Herman när Peter varit ute och forskat lite här omkring ha ha ha :)

Vi har nyss kommit in, vi tog en promenad till torget och åt pizza, mums så gott vi börjar bli riktigt less på sjukhusmat nu så det blir att vi äter mycket ute men en vecka ska vi väl klara av får hoppas att det blir bara en vecka då :)

Jag saknar ju våran Cilla så oerhört mycket, önskar jag fick träffa henne nu på en gång men en vecka går ju fort om allt går som man vill :) Hon är så mysig våran vovve och tänk jag har inte träffat henne på snart 11 veckor... det är hemskt!! Jag har saknat henne mer och mer för varje dag som gått... men nu är det nära snart kommer vi :)

Ikväll blir en lugn kväll, ska ta ett fotbad känner att mina fossingar behöver det.... lär mysa en massa med Herman och så som vanligt är han världens snällaste unge :) sååå söt våran kille :)

Min kompis kom aldrig idag för hon hade börjat känna sig förkyld och förkylda människor ska jag ju undvika så det var ju trist att vi inte sågs denna gång men det får bli nästa gång lär ju komma mååånga gånger till gbg nu för tiden. För resten av mitt liv lär jag åka hit på kontroller men det är bara nu i början kontrollerna är täta. Det är iaf bra att läkarna håller koll på en... man är som trygg bland läkarna på sahlgrenska man vet ju att dom verkligen kan saker :)

Hade en riktigt god middag igår med mamma och pappa, vi åt entrecote med klyftpotatis det var toppen. Mmm så gott det var :) Härligt med hemlagad mat, speciellt mammas. Sedan kollade vi rapsody in rock och efter det så slocknade vi allihopa jag var då iaf helt slut har inte varit så här sysselsatt på väldigt länge... visst har man ju mycket att göra med Herman men annars så utöver det har det inte hänt så mycket på sista tiden förrutom denna helg då... vi behövde ha en sådan helg innan vi åker hem :)
Imorgon börjar hård träning igen, ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0