Våfflor med grädde och sylt!!

Idag har vi varit hos farmor och farfar och ätit våfflor med sylt och grädde, mums så gott det var.... det var verkligen länge sen sist vi åt det... så det passade fint. Herman verkade trivas, han var lite grinig för han blev så trött men han hade iaf mycket att titta på :) Min kusin Helena var där med deras hund rio som är snart fem månader så ni kan ju tänka vad Cilla blev glad, någon som ville leka med henne.

Sen var vi en sväng till Happis pappa skulle ju hämta bilen från verkstaden så vi skjutsade dit han, sen gick vi in på ica maxi, jag köpte två bodysar och en pyjamas till Herman, sedan blev det lite presenter till syster yster och syskonbarnen som syskonbarnens pappa får ta med när han ska dit ner med deras katt. Åååh vad jag skulle vilja åka dit själv men det får bli när jag är ännu bättre :)

Var skönt att komma ut lite få gå lite i en affär och kolla på annat än sjukhusmiljö :)

Imorgon är det tänkt att vi ska åka till mormor och hälsa på, hon kommer nog bli jätte glad... först kanske hon inte minns att jag fått barn men sedan kommer hon ihåg när man säger det och hon lär ju se det :) hon är dement det är därför hon inte minns allt.

Vi har det skönt här i Sangis, pappa lagar mat och skönt att slippa tänka på det och bara känna att all tid går åt Herman och Cilla :) Nä nu ska jag vara lite social, kolla vänner :) ha det fint... kram kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0