Tisdagen den 28 okt!!

Idag har vi varit till Haparanda en sväng och handlat lite mat, jag har fixat med inbjudningskort till dopet som vi ska ha den 27 dec så snart kanske det dyker upp något i era brevlådor :) Har inte bjudit så många mest dom står oss närmast fast när jag räknade med barn och allt så blev det 49 personer, men jag tycker ju om att träffa folk och vara omkring folk men vi får ju se alla kanske inte kan komma heller.

Gudmor ska min kompis Lisa vara och Gudfar ska Peters morbror Hasse vara. Det ska bli roligt!! Måste bara hitta en präst nu, kyrkan är iaf bokad. Så det är fixat och klart. Sen blir det ju allt fika man ska baka men tur att jag har min farmor :) Hon tycker ju om att baka!!

Snart ska jag gå ut och promenera med Herman och posta inbjudningskorten, går nog även en sväng förbi farmor och farfar och ger kortet personligen är ju inte allt för långt dit.
Det går fint med mina promenader försöker gå varje dag iaf en halvtimme, men går ju inte allt för fort än. Men det kommer det blir ju bättre för varje dag som går. Men känner ju att mitt blodtryck fortfarande är lite ostabilt ibland för lågt och ibland för högt. Men det ger väl med sig snart!!

Tänkte idag på vad min söta systerson William sa när han hörde att jag skulle få ett nytt hjärta: Men hur ska hon då komma ihåg vem hon älskar? Min syster hade då förklarat för william att jag kommer att komma ihåg, för det är inte i hjärtat det sitter utan i hjärnan. Så när jag hade blivit opererad ringde jag till William för att berätta att jag fortfarande älskade samma personer som innan, då sa han ja men om du skulle byta hjärna då skulle du inte älska samma personer. Då sa jag men det är ju tur att jag slapp det då :)

Han är så söt min älskade William och hans syster med för den delen älskade Vilma, dom har alltid betytt mycket för mig och betyder än idag. Jag tror det är ganska ömsesidigt. Vi har alltid stått varann nära och dom var lite avundsjuka när dom hörde att jag skulle få ett eget barn men min kärlek räcker gott och väl till alla tre :)
Nu under sommaren när jag träffat dom har jag varit så sjuk, så sjuk att jag inte orkat busa och leka med dom som förrut men nästa gång vi ses då ska vi leka som förr i tiden och då ska dom få lära Herman allt som han behöver veta ;)

Nu sitter Herman i sin babysitter, vi ska snart gå ut och gå med vagnen då kommer han bli supernöjd :) Nä nu ska jag ta och vila lite innan det blir att gå ut i det fina vädret!! Kram kram. 

Kommentarer
Postat av: William och Vilma

vi ska lära herman hur man busar när ni kåmmer hit

2008-10-28 @ 17:12:40
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Johanna

Barn är för härliga..... =)

2008-10-28 @ 17:26:11
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så mysigt med ett dop vid jul :)

Hoppas ni har det bra.



Kram

2008-10-28 @ 17:28:07
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0