Saknar er!!!

Älskade syster yster och älskade syskonbarn som jag saknar... idag ska vi till Sangis och det kommer kännas konstigt att köra förbi erat gamla hus och veta att ni inte är där, att ni är flera 100 mil från mig!! Ja jag saknar er sååå mycket och längtar sååå mycket till jul då vi äntligen får ses igen. Skulle jag inte behöva åka varannan vecka till gbg så hade jag kommit ner till er på en gång... eller vi hade det :) men det är nog mycket resande nu... men det blir det ju oxå mindre av så småningom.






Sist vi sågs var jag så sjuk att jag inte orkade mycket... nu är dom mesta av mina krafter tillbaka och därför vill jag så gärna träffa er så vi får busa som förrut och så ni får leka med Herman :O)

Hoppas tiden går fort fram till jul så vi snart ses, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lilla älskade syster, vi saknar er också jättemycket, och det känns jättejobbigt att Det ännu är flera månader kvar till jul.Lilla gullegubben hinner bli så stor innan vi ses igen. Men som jag sa, i jul tar vi igen allt!!Då ska vi dricka glögg och pyssla!!!och Pax för Herman, ingen annan kommer få hålla honom för han ska gosa med moster och kusinerna hela tiden!!! ;)

( vilken gräslig bild på mig du hade, jag ser ut som cruella de vil, haha!!!)

Kram

2008-10-08 @ 15:01:24
URL: http://mammaminna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0