Nytt!!

Igår var jag och Peter till Haparanda en sväng, vi köpte varsin ny vinterjacka... tack svärmor det behövdes!! Vi kommer bli så fina nu till vintern :) Jag köpte även vantar och en mössa och nya vinterskor. Det var skönt att komma ut lite och få köpa något nytt till sig själv är som ett väldigt bra tag sedan :)

Herman lämnade vi hos mormor och morfar men han hade sovit heeela tiden... ha ha ha hade vi varit hemma hade han bergis vaknat tidigare är som att han känner på sig att nu är ändå inte mamma och pappa här... ha ha ha!! Men han är sååå go och glad så för min del får han vara vaken hur mycket han vill, nåja bara det inte är på natten :)

Igår fick vi besök av Jennie och Pär och Emmi och Alicia, var kul att träffa dom för det var ju väldigt länge sedan sist nu, det var ju även första gången vi fick träffa lilla Alicia hon är verkligen lik sin pappa. Man glömmer fort hur små dom är egentligen, har nästan nu glömt att Herman var så där liten... nja nästan iaf ;)

Sen tog vi det lugnt resten av dagen och bara slappade!! Det behövs det oxå. Idag blir en slö dag men vädret är på topp så lär nog bli en promenad med Herman och sedan kanske vi grillar korv i grillstugan till lunch!! Vore inte helt fel det. Nåja nu är det bara två dagar så åker vi till gbg igen, denna gång följer mamma med och Herman förstås, jag har sagt att jag vill inte vara ifrån han några längre stunder något mer... det har jag varit nog mycket i somras!!
Så därför behöver jag ju ha med mig någon och det skulle jag behöva annars oxå för kan ju knappt bära mina väskor själv :O) men snart är jag ju färdigläkt... inte länge kvar nu så får jag till och med gå med Cilla i koppel igen.
Nä nu ska jag mysa med Herman, ha det fint,... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0