Lugn Lördag!!

Idag har vi en skön och lugn lördag, jag har varit ute på promenad med Herman och sedan har vi grillat korv i grillstugan till lunch, mums så gott det var... det var himla länge sedan jag åt grillad korv i juni nån gång så det var på tiden nu :) Det är skönt att vara tillbaka i Sangis, känns som att det är en evighet sen vi var här sist och det är det ju oxå :)

Sen har vi legat inne och kollat film medans Herman har sovit :) nu ligger han i sitt babygym och är sååå nöjd han har börjat gilla sitt babygym nu tittar i massor på alla leksaker som hänger där ovanför han oxå pratar han till dom... sååå gulligt :)

Idag tänkte jag ge mig på att baka en ananaspaj, det är ju så himla gott och oxå väldigt länge sedan vi åt så det ska nog bli bra.... :O)

Imorgon ska jag mest troligt köpa mig en  jacka, borde ha en ny vinterjacka och nya vinterskor för den delen. Men får ta och titta på det... blir mest troligt imorgon annars hinner vi ju till veckan.

Sedan är det ju en massa kompisar jag vill träffa så imorgon ska vi nog träffa Jennie och Pär och Emmi och Alicia. Det ska bli himla kul, få se hur Herman reagerar han träffar ju knappt några barn så det är bra att han får göra det nu. Sedan har man ju saknat dom i massor man har ju inte träffat dom på hur länge som helst efter så många veckor på sjukhus :)

Ikväll blir det att kolla stjärnor på is sedan blir det en lugn kväll, lägger nog mig tidigt är redan sååå trött :) Ha det fint... kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0