Lite att göra!!

Vilken svordom använder du mest?

* Helvete


Äger du en iPod?

* Nej!


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

* Behöver ingen väckarklocka för Herman väcker mig oftast vid sju :)


Hur många resväskor äger du?

* Många!!


Använder du flip-flops?

* Japp på sommaren iaf!!


Var köper du dina matvaror ifrån?

* Konsum i Pajala eller ICA MAXI i Happis!!


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

* Både och ha ha ha :)


Vilken var den senaste filmen du såg?

* Pretty Women igår men såg inte hela då :)


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

* Jag umgås helst med dom jag tycker om ;)


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

* Ojdå det är mycket det, men ett hus vore inte helt fel!!


Har någon någonsin kallat dig lat?

* Ja mamma brukade göra det förrut!!


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

* Den senaste tiden på sjukhus så fick jag sömntabletter ibland om jag hade svårt att sova osv.


Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

* Det är många det!!


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

* Nej och skulle det vara så då skulle jag inte skriva det här ha ha ha....


Vad åt du till middag senast? 

* Köttgryta med potatis!!Pappas hemlagade mums!!


Använder du huvtröjor?

* Ja det händer väl!!


Kan du vissla?

* Ja men det låter inte bra!!


Vem var den senaste som ringde dig?
* Syster yster!!


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

* Jag älskade uppskjutet på gröna lund förrut men nu skulle jag aldrig våga åka den ha ha ha...


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

* Ja jag tror folk pratar ganska mycket om mig just nu men jag tror inte det är illa menat eftersom jag varit med om rätt mycket på sista tiden!!


Vilket riktnummer befinner du dig i?

* 0923 just nu annars 0978 eller 031 ha ha ha ha!!


Tittade du på tecknat när du var liten?

* Ja men mest astrid lindgren filmer!!


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

*  Ikea ha ha ha...räknas det?


Hur många syskon har du?

* En älskade syster yster!!


Är du blyg inför det motsatta könet?

* Nä det tycker jag då inte, inte efter 3 mån på sjukhus ha ha ha!!!


Vilken film kan du alla replikerna till?

* Det finns nog ingen har sett så många olika filmer.


Äger du några band t-shirts?

* Nope


När flög du senast?

* Från gbg till Luleå Fredagen den 3 okt!!


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

* Fyra stycken.


Läser du för skojs skull?

* Ibland.


Pratar du några andra språk?

* Engelska så gott det går, ha ha ha!!


Diskar du din egen disk?

* Ja jag brukade göra det ha ha ha.


Har du gråtit offentligt?

* Ja faktiskt många gånger!!


Har du en stationär dator eller en laptop?

* Just nu en laptop.


Försöker du alltid lära dig nya saker?

* Nej, inte alltid.


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

* Ja en tatuering med Hermans namn men vet inte hur den skulle se ut än :)


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

*  Nä det spelar faktiskt ingen roll!!


Kan du kasta macka?

*  Minns inte kanske :)


Har du någonsin varit på Jamaica?

* Nä men vore inte helt fel att åka dit.


Vad har du med dig in på bion?

* Dricka och godis oftast iaf.


Vem var din favoritlärare och varför?

Ojdå det var många det ha ha ha minns faktiskt inte :O)


Har du dejtat någon av en annan religion?

* Japp det har jag!!


Vad har du för väder?

* Solsken, härligt!!


Har du en favoritblogg?

*  Ja syster ysters såklart!!


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

* Teaterproduktion såklart.


Gillar du att flyga?

* Ja! 


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

* omtänksam


När sov du senast på golvet?

* Det var länge sedan, tror det var i april nån gång när vi var hos Hasse i Luleå!!


Vilken är din favorit drink?

* Coca cola ha ha ha dricker ej alkohol något mer!!


Vilken är din mammas hemstad?

*  Haparanda!!


Din pappas hemstad?

* Kalix eller rättare sagt Sangis och det är ingen stad ha ha ha!!


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

*  Mer än sju iaf :)


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

* Nej, det skulle jag aldrig klara av nu!!


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

* Ja faktiskt!!


Vilken är din favoritfrukt?

* Banan!!


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

* Nej det gör jag inte...


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

*25 den 18 okt.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

* Nej då ja är inte noga med det :)


Tror du på liv på andra planeter?

* Ja det gör jag.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

* Jag blir aldrig arg, ha ha ha ha ;)


Tror du att Gud är man eller kvinna?

* Jag tror inte på gud bara på kirurger och läkare :)


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

* Både och faktiskt!!


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

* Från låten Hanna från Arlöv med Nationalteatern!! 


Gillar du senap?

* Ja på korv iaf.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

* Det löser sig!!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Absolut inte!!!


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

* Ingen, jag är bara mig själv ;)


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

* Nej...


Tycker du om att krama folk?

* Jaa, ibland!!


Skulle du säga att du är trendig?

* Nja kanske inte alltid ha ha ha...


Äger du en digitalkamera?

* Japp.


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

* Ingen tror jag, jag liknar bara mig själv ha ha ha.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

* Jo, faktiskt!!


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

* Det är många det!!!


Vad är du allergisk mot?

* Ingenting!!


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
 
Nej absolut inte!!!


Nu vet ni lite om mig, nu ska jag ta mina mediciner, ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: systeryster

vad kul! Den kanske jag oxå gör nån dag... men inte idag.;) Kram

2008-10-13 @ 12:24:43
URL: http://mammaminna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0