Längtar och hoppas!!

Jag och mamma har idag bestämt att om formen är bra för mig den 14 nov och biopsin undersökningen går bra så ska vi och Herman förstås åka till Gotland och hälsa på syster och barnen så nu är det bara hoppas att allt ser bra ut då den 14 nov för då åker vi direkt från gbg till gotland eller vi måste ju byta flyg i sthlm men det är vi ju vana vid :)

Sen är det ju en mån tills jag ska till gbg nästa gång då får vi se om jag åker själv eller om någon annan än mamma, pappa eller peter vill följa med. Det blir då den 15 dec och då tänkte jag att Peter och Herman får stanna hemma så det inte blir så mycket att flyga för lilla gubben :) Men nu ska jag ju först till gbg nästa vecka och då följer pappa min med och Herman stannar hemma med sin pappa. Då får vi hoppas på en nolla igen annars kommer jag inte klara mig utan mina två älsklingar sååå länge!!!

Nåja jag ser verkligen fram emot att få åka till Gotland och att få träffa syster och barnen igen och att dom får träffa Herman igen oj vad vi ska ha mysigt och oj vad jag har längtat efter dom.

Idag har jag varit ute på promenad med Herman, solen sken och det gick jätte bra. Sen grillade vi korv i grillstugan till lunch. Herman vaknade lagomt till lunchen så han fick för första gången syn på en riktig eld oj vad han gillade det. Han fick riktigt stora ögon :) Jag har nyss lagt han i sängen han somnade nästan på en gång, han orkade knappt äta upp all välling men han fick i sig endel iaf :)

Pappa och Peter är i bastun och mamma håller på och städar undan efter oss vildar ha ha ha, tänk att ett litet barn på 3,5 månad kan göra så att hela huset blir fullt av grejjer ha ha ha, det är nog inte bara hans grejjer men vi kan ju säga så, det låter bättre så.

Annars händer det inte så mycket ikväll, tar det mest lugnt. Är fortfarande förkyld men inte fått någon feber, ta i trä!! Hoppas det fortsätter så här och inte bryter ut och blir värre. Hoppas den snart ger med sig, tycker jag snorar i massor men det ska väl gå över snart!!! Hoppas att Herman inte blir smittad av mig, har så svårt att låta bli att pussa på han. Han är ju bara för go :)

Nä nu ska jag kolla tv, ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas din helg blir toppen och att det blir en nolla igen :)



Ser fram emot att träffa dig och din familj till jul om ni befinner er i Kalix :)

Kram kram

2008-10-25 @ 20:52:34
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0