Jag kan själv!!

Igår tvingade jag iväg Peter till stan på kvällen för en kompis till han befann sig i gbg nu så jag tyckte att han skulle åka och träffa honom. Visst ville Peter träffa sin kompis jätte gärna men han hade lite svårt att åka ifrån mig och Herman eftersom han är orolig för att något ska hända mig eller att jag helt enkelt inte orkar men han for ju först efter sju tiden så det enda jag behövde göra var att mata Herman och natta han och det gick då så bra.
Så han åkte då
iväg och jag och Herman blev helt själva och det var så mysigt visst har jag varit själv med han förrut när Peter gått och handlat eller hämtat mat men då har det ju bara handlat om 1-2 timmar. Men det gick super bra och jag kände mig inte alls trött, Herman somnade vid nio och strax där efter somnade jag oxå det var så mysigt att känna att man kan själv!! Det är ju det man längtat efter.

Idag har jag haft fullt upp, först på morgonen var det samtal med arbetsteraupeten igen om hur man ska lyfta tunga saker fick även pröva på det och det gick då så bra. Sedan hade vi gympa och sen har jag även varit hos sjukgymnasten och tränat styrka och cyklat och det gick jätte bra. Nu ikväll har jag och Peter och Herman förstås varit ute på en promenad, det var härligt med frisk luft men nu börjar jag känna mig trött det känns verkligen att man gjort saker denna dag. Härligt då sover man gott inatt!!

Annars så känner jag mig bättre men kan fortfarande känna lite difust illamående då och då men har ju inte behövt kräkas och har ätit bättre idag fått lite mera matlust hoppas det fortsätter så. Annars blir det jobbigt.
För övrig vet vi inte alls när vi får komma hem det blir nog inte på Fredag måste ju vänta på provsvar från mina blododlingar samt svar från biopsin som görs imorgon är det en avstötning åker vi ju inte på Fredag men är det en nolla kanske vi inte heller åker om inte provsvaren kommit och om min temp fortsätter att stiga för den är nu på 37.3 och har haft 36,8. Nåja det är ju bra att dom bryr sig men vi börjar ju verkligen vilja åka hem nu men är man inte riktigt bra så förstår man ju.

Så imorgon är det iaf biopsi då får vi iaf veta om det är en avstötning, men vi kan ju hoppas på att det inte är det.... nåja nu ska jag gå och vila är helt slut :) kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0