Hemma!!

Igår vid halv tolv klev vi in genom dörren, det var bara att sätta på pyjamasen på Herman och lägga han i sängen och han slocknade nästan på en gång han åt knappt något för han var sååå trött, så hela natten har han sovit i sin egen sängen han verkar tycka den är mysig och han älskar verkligen mobilen som hänger ovanför :)

Peter for och hämtade Cilla direkt när vi klivit in genom dörren och när hon kom hem blev hon jääätte glad gud vad vi mös jag och hon. Både jag och hon hade längtat som den, hon är så gosig den hunden. Hon älskar verkligen Herman och vill han inget illa hon är mer beskyddande :) Idag har hon legat i sängen med mig, Peter och Herman och då lade hon sitt huvud på Hermans mage det såg sååå mysigt ut :) Herman älskade det han kände på hennes päls och log :O)

Jag har varit ute på en härlig promenad med Herman vi gick inte så långt var ju första turen själv med barnvagn men det gick toppen och några bekanta ansikten träffade man det var härligt!! Nu är vi verkligen hemma och det är alldeles underbart, nu sover Herman. Vi har haft besök av Katta, Affe och Lilly men Herman sov hela tiden. Nåja nästa gång är han nog vaken... han hade ju en jobbig dag igår med resan och allt!! Ni ska vi äta tacos och jag är jäätte hungrig, Cilla ligger här bredvid mig och myser och jag bara njuter det är sååå härligt att vara hemma :)

Det lär nog bli en tidig kväll ikväll... känner mig helt slut efter allt resande och allt fixande i denna lägenhet, har packat upp allt från våra väskor idag och jag rensade min garderob innan jag packade upp väskorna för att få plats med mina nya kläder som mamma köpt åt mig. Tog ju även bort mammakläderna dom behövs ju inte nu, är ju nära min normalvikt nu... väger 67.2 och min normalvikt har varit 63 så ser om jag hamnar där snart... nåja måste träna upp mina muskler först :) Har iaf på mig jeans idag kändes skönt att kunna ta på sig annat än mjukisbyxor... hääärligt!!

Imorgon kanske mamma och pappa kommer hit men bara över dagen men det duger då bara man får träffa dem.. vore mysigt, men vi ska ju dit till veckan men är iaf kul att träffa dom... solen skiner idag och allt är på topp, här är det höst och det är mysigt :) Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: karolina

Välkommen hem! Vi kanske ses vid er dörr någon dag för min svärmor bor bredvid er nu. Vad skönt att ni fått komma hem nu efter så lång tid på sjukhus. Kram.

2008-10-04 @ 21:09:14
URL: http://www.dagarnahososs.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så skönt för er att få komma hem :)

Hoppas ni får komma till ro nu och ha det mysigt hela familjen :) + Cilla då ;)

2008-10-05 @ 00:15:52
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Lena

Vad skönt att höra att ni kommit er hem =)

2008-10-05 @ 10:37:51
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Aro

Åh va härligt! Äntligen fick ni komma hem!

2008-10-05 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0